ابراهیم زاده.عباس
شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
ارشاد.سحر
تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
ارشاد.سحر
تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
اکرامی.محموده
ارائه مدل توسعه کارآفرینی بر پایه مدیریت دانش
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
الوانی.سیدمهدی
شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
امیرزاده.مهدی
بررسی رابطه بین هزینههای تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
ایرج پور.علیرضا
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
آ
آرمان.مانی
نقش فعالیت های بازاریابی رسانههای اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
آزاد.ناصر
نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
آسوده.جهانگیر
ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
ب
بابازاده بائی.محمد
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
بدیع زاده.علی
تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
بدیع زاده.علی
تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
بشکوه.مهدی
رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعاتی و تجدید ارائه صورت های مالی: با رویکردی بر شکاف قیمت مؤثر
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
بیات.نرگس
انتخاب مدل کسب و کار برای شرکتهای دانش بنیان مستقر در مراکز رشد
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
پ
پاشایی هولاسو.امین
تاثیر فرهنگ سازمانی بر ظرفیتها و محرکهای نوآوری دفاعی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
پورعیسی.آرمان
ارزیابی عملکرد نیروی فروش بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA)
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
پیرعلائی.نسیم
بررسی همراستایی هوش رقابتی و عملکرد کارکنان در برنامهریزی توسعة منابع انسانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ت
تقوایی.لیلا
ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ج
جاویدفر.محبت
نقش فعالیت های بازاریابی رسانههای اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
جریده.نازنین
تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
جعفرنژاد.احمد
بررسی رابطه بین هزینههای تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
ح
حاله.حسن
شناسایی و رتبهبندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
حجازی نیا.رویا
بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
حسینی امیری.سید محمود
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
حسینی.سیدعلی
واکنش مصرف کننده به تبعیضهای قیمتی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
حمیدی زاده.محمدرضا
ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
حیدر زاده.کامبیز
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
خانی.ناصر
بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیمهای خودگردان شرکت فولاد مبارکه
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
خوش سیما.رضا
بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
د
دارائی.مهدی
انتخاب استراتژی نگهداری و تعمیرات مناسب بویلرهای فایر تیوب در کارخانجات رنگرزی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
دل انگیزان.سهراب
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
دیانت نژاد.نسرین
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ر
رستمی.آرزو
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
رسولی قهرودی.مهدی
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
رضایی.رسول
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
رضایی.فرزین
بررسی عملکرد مالی صنعت بانکداری به روش ویکور
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
رهنورد.فرج الله
تأثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی در پرتو فرهنگ سازمانی
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
ز
زرآبادی پور.مجتبی
ارائه ی مدل ارزیابی عوامل موفقیت انجمن های خبرگی در شرکت های دانش بنیان
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
زرنگار.محمد
بررسی تاثیر برنامههای راهبردی در مدیریت مصرف انرژی در ایران
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
سرلک.محمدعلی
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
سفیدگران.سعید
شناسایی و رتبهبندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
سلطانی.ایرج
بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیمهای خودگردان شرکت فولاد مبارکه
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
سلطانی.شاروخ
بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی در پرتو اعتماد سازمانی
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
ش
شایگانی منیع.سمیرا
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و توسعه سازمانی
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
شفیعی.هادی
شناسایی و رتبه بندی مهمترین معیارهای کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی (تلفیق مدل DEMATEL و ANP)
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
شیسی.غلامرضا
بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ط
طالقانی.محمد
شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
عابدینی.هاجر
رابطه بین عوامل ساختاری و عوامل رفتاری نظام پیشنهادها با جذب مشارکت کارکنان
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
عبدلی.شیرین
شناسایی موانع اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای توانمندی کارکنان بمنظور ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملی)
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
عزیزی.حسین
انتخاب بهترین فناوری درحضور هردو نوع داده های اصلی و ترتیبی: DEA با مرزهای کارآ و ناکآرا
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
عطائی.محمد
شناسایی راه های رفع موانع ارتقای شغلی زنان در سازمانهای دولتی(مورد مطالعه: امور مالیاتی قزوین)
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
عطائی.محمد
شناسایی عوامل موثر بر سکوت کارکنان مورد مطالعه: شرکت سپهرالکتریک واقع در شهر صنعتی البرز قزوین
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
علی نژاد.علیرضا
دستهبندی دادههای جریانی فازی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
علیجانی.زهرا
تأثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی در پرتو فرهنگ سازمانی
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
غ
غفاری فرد.محمد
بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
غیب دوست.حامد
بررسی عملکرد مالی صنعت بانکداری به روش ویکور
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ف
فرضیپور صائن.رضا
انتخاب بهترین فناوری درحضور هردو نوع داده های اصلی و ترتیبی: DEA با مرزهای کارآ و ناکآرا
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
فروغی.زهرا
بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیمهای خودگردان شرکت فولاد مبارکه
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
فریاد.لعیا
بررسی اثر توانمند سازی روانشناختی بر رفتار نوآورانه کارکنان با توجه به اشتیاق شغلی آنان
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
ق
قربانی نیا.نسرین
شناسایی عوامل موثر بر سکوت کارکنان مورد مطالعه: شرکت سپهرالکتریک واقع در شهر صنعتی البرز قزوین
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
قره خانی.داوود
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
قلمکاری.مهان
ارائه مدل توسعه کارآفرینی بر پایه مدیریت دانش
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
ورامینی.معصومه
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ه
هنری شریف.الهام
شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری(برند) در رسانه های اجتماعی
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]