ا

  • ابراهیم زاده.عباس شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • ارشاد.سحر تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • ارشاد.سحر تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • اکرامی.محموده ارائه مدل توسعه کارآفرینی بر پایه مدیریت دانش [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • الوانی.سیدمهدی شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • امیرزاده.مهدی بررسی رابطه بین هزینه‌های تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • ایرج پور.علیرضا بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

آ

  • آرمان.مانی نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • آزاد.ناصر نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • آسوده.جهانگیر ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]

ب

  • بابازاده بائی.محمد بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • بدیع زاده.علی تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • بدیع زاده.علی تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • بشکوه.مهدی رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعاتی و تجدید ارائه صورت های مالی: با رویکردی بر شکاف قیمت مؤثر [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • بیات.نرگس انتخاب مدل کسب و کار برای شرکتهای دانش‌ بنیان مستقر در مراکز رشد [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]

پ

  • پاشایی هولاسو.امین تاثیر فرهنگ سازمانی بر ظرفیت‌ها و محرک‌های‌ نوآوری دفاعی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • پورعیسی.آرمان ارزیابی عملکرد نیروی فروش بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • پیرعلائی.نسیم بررسی همراستایی هوش رقابتی و عملکرد کارکنان در برنامه‌ریزی توسعة منابع انسانی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ت

  • تقوایی.لیلا ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ج

  • جاویدفر.محبت نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • جریده.نازنین تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • جعفرنژاد.احمد بررسی رابطه بین هزینه‌های تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]

ح

  • حاله.حسن شناسایی و رتبه‌بندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حجازی نیا.رویا بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حسینی امیری.سید محمود بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حسینی.سیدعلی واکنش مصرف کننده به تبعیض‌های قیمتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • حمیدی زاده.محمدرضا ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • حیدر زاده.کامبیز بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز واکنش مصرف کننده به تبعیض‌های قیمتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]

خ

  • خانی.ناصر بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیم‌های خودگردان شرکت فولاد مبارکه [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • خوش سیما.رضا بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

د

  • دارائی.مهدی انتخاب استراتژی نگهداری و تعمیرات مناسب بویلرهای فایر تیوب در کارخانجات رنگرزی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • دل انگیزان.سهراب بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • دیانت نژاد.نسرین بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ر

  • رستمی.آرزو بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • رسولی قهرودی.مهدی بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • رضایی.رسول تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • رضایی.فرزین بررسی عملکرد مالی صنعت بانکداری به روش ویکور [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • رهنورد.فرج الله تأثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی در پرتو فرهنگ سازمانی [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]

ز

  • زرآبادی پور.مجتبی ارائه ی مدل ارزیابی عوامل موفقیت انجمن های خبرگی در شرکت های دانش بنیان [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • زرنگار.محمد بررسی تاثیر برنامه‌های راهبردی در مدیریت مصرف انرژی در ایران [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • زندی.خلیل ساختار عاملی و همسانی درونی پرسشنامه رهبری اصیل [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]

س

  • سرلک.محمدعلی بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • سفیدگران.سعید شناسایی و رتبه‌بندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • سلطانی.ایرج بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیم‌های خودگردان شرکت فولاد مبارکه [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • سلطانی.شاروخ بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی در پرتو اعتماد سازمانی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]

ش

  • شایگانی منیع.سمیرا بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و توسعه سازمانی [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • شفیعی.هادی شناسایی و رتبه بندی مهمترین معیارهای کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی (تلفیق مدل DEMATEL و ANP) [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • شیسی.غلامرضا بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ط

  • طالقانی.محمد شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • طاهری.فاطمه رابطه هوش رقابتی و بازاریابی رابطه مند استراتژیک با وفاداری مشتریان بانک کارآفرین [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ع

  • عابدینی.هاجر رابطه بین عوامل ساختاری و عوامل رفتاری نظام پیشنهادها با جذب مشارکت کارکنان [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • عبدلی.شیرین شناسایی موانع اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای توانمندی کارکنان بمنظور ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملی) [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • عزیزی.حسین انتخاب بهترین فناوری درحضور هردو نوع داده های اصلی و ترتیبی: DEA با مرزهای کارآ و ناکآرا [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • عطائی.محمد شناسایی راه های رفع موانع ارتقای شغلی زنان در سازمان‌های دولتی(مورد مطالعه: امور مالیاتی قزوین) [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • عطائی.محمد شناسایی عوامل موثر بر سکوت کارکنان مورد مطالعه: شرکت سپهرالکتریک واقع در شهر صنعتی البرز قزوین [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • علی نژاد.علیرضا دسته‌بندی داده‌های جریانی فازی با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • علیجانی.زهرا تأثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی در پرتو فرهنگ سازمانی [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]

غ

  • غفاری فرد.محمد بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • غیب دوست.حامد بررسی عملکرد مالی صنعت بانکداری به روش ویکور [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ف

  • فرضی‌پور صائن.رضا انتخاب بهترین فناوری درحضور هردو نوع داده های اصلی و ترتیبی: DEA با مرزهای کارآ و ناکآرا [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • فروغی.زهرا بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیم‌های خودگردان شرکت فولاد مبارکه [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • فریاد.لعیا بررسی اثر توانمند سازی روانشناختی بر رفتار نوآورانه کارکنان با توجه به اشتیاق شغلی آنان [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]

ق

  • قربانی نیا.نسرین شناسایی عوامل موثر بر سکوت کارکنان مورد مطالعه: شرکت سپهرالکتریک واقع در شهر صنعتی البرز قزوین [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • قره خانی.داوود تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • قلمکاری.مهان ارائه مدل توسعه کارآفرینی بر پایه مدیریت دانش [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • قنبری.سیروس ساختار عاملی و همسانی درونی پرسشنامه رهبری اصیل [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • قهرمانی.علی اکبر ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • قیاس زاده.بهمن رابطه هوش رقابتی و بازاریابی رابطه مند استراتژیک با وفاداری مشتریان بانک کارآفرین [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ک

  • کاکه برایی.اسماعیل بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • کبگانی.محمد حسین بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • کرمی.محمدرضا بررسی رابطه بین ادراک سبک رهبری اخلاقی مدیران و عملکرد کارکنان [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • کریم خانی.پریسا بررسی قدرت پیش بینی شاخص های بورس اوراق بهادار برای فعالیت های اقتصادی آینده در حوزه ی فرکانس [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • کریمی شهابی.اسداله شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • کیانیان.فرامرز امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش با استفاده از تحلیل شبکه ای فازی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

گ

  • گلشن.ابراهیم رابطه بین عوامل ساختاری و عوامل رفتاری نظام پیشنهادها با جذب مشارکت کارکنان [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • گودرزی.آزاده نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

م

  • مبینی.محمد شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • محرابی.جواد شناسایی موانع اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای توانمندی کارکنان بمنظور ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملی) [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • محمدزاده.امیر پیش بینی نوسانات روزانه و ارزش در معرض خطر برای داده‌های با فراوانی بالا [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • محمدزاده.امیر بررسی قدرت پیش بینی شاخص های بورس اوراق بهادار برای فعالیت های اقتصادی آینده در حوزه ی فرکانس [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • مدیری.محمود شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • مرتضوی.مهدی بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • مسعودزادگان.سحر پیش بینی نوسانات روزانه و ارزش در معرض خطر برای داده‌های با فراوانی بالا [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]
  • ملاحسینی.علی شناسایی و رتبه بندی مهمترین معیارهای کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی (تلفیق مدل DEMATEL و ANP) [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • ملک اخلاق.اسماعیل ارزیابی عملکرد نیروی فروش بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • ملکی.زهره شناسایی راه های رفع موانع ارتقای شغلی زنان در سازمان‌های دولتی(مورد مطالعه: امور مالیاتی قزوین) [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • موتمنی.علیرضا امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش با استفاده از تحلیل شبکه ای فازی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • موسی خانی.مرتضی برنامه‌ریزی راهبردی بر پایه تحلیل کارکردی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • مهدی زاده.مهران شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • میرمحمدی.سیدکاظم تحلیل نگرش های شغلی کارکنان و تبیین جو سکوت سازمانی و رفتار سکوت سازمانی [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ن

  • ناظمی.شمس الدین بررسی اثر توانمند سازی روانشناختی بر رفتار نوآورانه کارکنان با توجه به اشتیاق شغلی آنان [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • نبی بیدهندی.مهتاب تاثیر یادگیری تجربی در مدیریت و عملکرد سازمان‌ها از طریق شبیه سازی با شطرنج [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • نجفی زاده.محمدمحسن آسیب شناسی نظام مدیریت عملکرد کارکنان در دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین با استفاده از مدل سه‌ شاخگی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • نصیری ولیک بنی.فخرالسادات بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و توسعه سازمانی [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]

و

  • ورامینی.معصومه بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]

ه

  • هنری شریف.الهام شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری(برند) در رسانه های اجتماعی [ دوره8, شماره 24 - بهار سال 1395]