• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 8
  • Issue21 Vol.8
  • 21
    Issue 21 Vol. 8 Summer 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)
        حبیب صبوری خسروشاهی نسرین آذرگون
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان
        بهاره بخشی احمد شهیدیان مریم خرسند
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای
        نسترن خواجه نوری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما
        روح الله احمدزاده محمدرجب فرهمند
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی
        سمیه تاجیک اسماعیلی ماندانا صنیعی محمد صادق اسدی رازی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)
        لیلا نیرومند
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس)
        نازنین ملکیان آنی میرزاخانیان سیدرضا هاشمی زاده
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان
        نسیم مجیدی قهرودی علی گرانمایه پور سمیرا بخشنده
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        9 - بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان
        مهناز ظاهری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        10 - نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
        هما درودی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        11 - نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان
        نادر صادقی لواسانی نیا هما صدقی جلال خدابخش احمدی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        12 - عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
        سیدعلی رحمانزاده محمدرضا حقیقی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        13 - بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران
        گیتی نیرومند حمید یزدانی مسلم گنجی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        14 - بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور
        سید وحید عقیلی علیرضا قرائتی
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login