• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 9
  • Issue3 Vol.9
  • 3
    Issue 3 Vol. 9 Autumn 2019

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - تاثیر آموزش مبتنی بر شیوه متمایز سازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم
        ژیلا امیری علی عبدی محسن امیری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای مدیریت منابع یاد گیری با یاد گیری ریاضی دانش آموزان متوسط
        محمد مهدی بابایی منقاری عادل زاهد بابلان مهدی معینی کیا علی خالق خواه
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی تاثیر تدریس مکاتب فلسفه تربیت با الگوی مدیریت آموزش بر یاد گیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه پیام نور
        محمد رضا بهرنگی امیر مرادی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی و کیفیت خدمات در پردیس مرکزی دانشگاه سمنان
        شهر بانو خشکاب عباسعلی رستگار علی اکبر دولتی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - برسی رابطه بین جامع پذیری سازمانی با آرزوهای شغلی و وجدان کاری اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان
        حمید رحیمی سید احمد مدنی نسرین موسوی نره
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - بررسی رابطه هوش اخلاقی با یادگیری سازمانی معلمان آموزش و پرورش شهر تهران
        مصطفی مختاری حمید شفیع زاده
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - رابطه رفتار شهروندی سازمانی با ارتقا سطح تسهیم دانش کارکنان آموزش و پرورش استان مازندران
        سید محمد مقیمی حسین صمدی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - پیش بینی اثر بخشی مدیران مدارس بر اساس الگوی شایستگی کامرون و کوئین
        ناصر ناستی زایی سمیه دهمرده
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login