مقدمة في المجلة
علمی
نشریه آموزش و ارزشیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اعتبار علمی-پژوهشی را به استناد نامه شماره 3/18/221561 تاریخ 1393/11/27 مدیرکل محترم دفتر سیاستگذاری و برنامهریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ کرده است.
آغاز اعتبار علمی ـ پژوهشی این نشریه از شماره 25 ـ بهار 1393 (اول فروردین 93) میباشد.
کشور محل چاپ: ایران
صاحب امتیاز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
سال آغاز انتشار: بهار 1387
نوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی – ترویجی
وضعیت انتشار: چاپی و الکترونیکی (شاپای چاپی2345-6299- ) (شاپای الکترونیکی2476-5627)
تناوب انتشار: فصلنامه
زبان نشریه: فارسی (چکیده انگلیسی)
حوزه تخصصی: آموزش و ارزشیابی
زمان بررسی اولیه: یک هفته
میانگین زمان داوری: یک الی دو ماه
روش منبع نویسی: (APA)
هزینه انتشار (هر مقاله): (بررسی اولیه یکمیلیونوپانصدهزارریال و هزینه انتشار سهمیلیونوپانصدهزارریال)
وضعیت دسترسی به متن کامل مقالات: دسترسی باز و دریافت رایگان با مجوز و کپیرایت CC BY NC
ایمیل نشریه: Instruction@iaut.ac.ir
لینک ثبتنام و ارسال مقاله: https://jinev.tabriz.iau.ir/contacts?_action=signup
-
حرية الوصول المقاله
1 - هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی
سعید شریفی رهنمو فرهاد سراجی عظیمه السادات خاکبازالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
2 - مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
مریم موحدنژاد سید داوود حسینی نسب مرضیه علیوندی وفاالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
3 - مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
کبری الهویردی یانی معصومه آزموده تورج هاشمی خلیل اسماعیل پورالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
4 - شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
اکبر علیلو جواد مصرآبادی غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی ابوالفضل فریدالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
5 - تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
محمد درزی شهریار یارمحمدی واصل ابوالقاسم یعقوبی رسول کردنوقابیالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
6 - فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخصهای شناختی تربیتی
ژیلا کاردان حلوایی نگار استوارالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
7 - مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی.
ثریا جبارپور ستاری سعید نجارپور استادیالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403 -
حرية الوصول المقاله
8 - استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
مریم پارسائیان ابراهیم خدایی بلال ایزانلو کیوان صالحی سیما نقی زادهالعدد 65 , المجلد 17 , بهار 1403
-
حرية الوصول المقاله
1 - بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
صادق ملکی آوارسین روزیتا مصطفیپورالعدد 29 , المجلد 8 , بهار 1394 -
حرية الوصول المقاله
2 - بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیت و رضایت شغلی کارکنان شرکت پتروشیمی تبریز سال 1389
رحمتالله نورانیپور حسن اکبرزاده عبدالجبارالعدد 14 , المجلد 4 , تابستان 1390 -
حرية الوصول المقاله
3 - بررسی مقایسهای پیشرفت تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانشآموزان ابتدایی مدارس عادی و هوشمند شهر تبریز
نرگس دلیرناصر سیدداود حسینینسبالعدد 29 , المجلد 8 , بهار 1394 -
حرية الوصول المقاله
4 - تجارب معلمان از چالشهای آموزش سایه در نظام آموزشی
بهبود یاریقلی محمد دوستی عیسی برقی پروین بهاریالعدد 64 , المجلد 16 , زمستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
5 - اثربخشی برنامهدرسی مبتنی بر درک طراحیمحور بر پیشرفت تحصیلی و ادراک حل مسئله دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی
سید طاهر سیدی نظرلو فیروز محمودی داود طهماسب زاده شیخلار حسین دهقان زادهالعدد 64 , المجلد 16 , زمستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
6 - اثربخشی آموزش ذهن¬آگاهی بر امید و سازگاری با مدرسه در دانشآموزان دارای انتخاب رشته اجباری علوم ریاضی و فنی
سمانه سادات طباطبایی تکتم سادات جعفر طباطبایی ملیحه گنجی فرد تکتم بیجاریالعدد 64 , المجلد 16 , زمستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
7 - تحلیلی بر منطق تایلر در برنامه ریزی درسی: مضامین موجه و مغفول
رحمتاله خسروی منصوره کافیزادهالعدد 18 , المجلد 5 , تابستان 1391 -
حرية الوصول المقاله
8 - ارزیابی و تحلیل محتوای کتب زبان انگلیسی دوره راهنمایی تحصیلی با استفاده از فرمول خوانایی Fog و نظرخواهی از دبیران مجرب
داوود حسینی نسب فرهمن فرخی ژیلا مرسلیالعدد 7 , المجلد 2 , پاییز 1388 -
حرية الوصول المقاله
9 - تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روشهای تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد
عبدالرسول رحمانیان کوشککی بهرام برزگر اسماعیل کمالیرادالعدد 48 , المجلد 12 , زمستان 1398 -
حرية الوصول المقاله
10 - طراحی محیط یادگیری مبتنی بر آزمایشگاه مجازی و تأثیر آن بر انگیزش پیشرفت در درس علوم
نرگس فیض آبادی زهرا جامه بزرگ فاطمه جعفرخانیالعدد 64 , المجلد 16 , زمستان 1402