احمد آبادی ارانی.نجمه
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
احمدی هدایت.حمید
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
احمدی.غلامعلی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ادیب منش.مرزبان
تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ادیبان.محمد
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
اسدپور.سعید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
افراسیابی.رویا
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
افکاری.فرشته
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
الهی باغان.محجوبه
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
الهی.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
امام جمعه.محمد رضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
امامی.سید پیمان
مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
امیدیان.مرتضی
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
امیری.آمنه
بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ایزدی.مهدی
بررسی درک دانشآموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء بهکل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ایمانی نائینی.محسن
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ب
بادله.علیرضا
تأثیر روشهای آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیتافزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
براتعلی.مریم
بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفهای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
برزگر.بهرام
تعیین شاخصها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
بلالی.سوسن
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
بیانی.علی اصغر
تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
پ
پوشنه.کامبیز
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
پیغامی.عادل
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ت
ترکزاده.محسن
تعیین شاخصها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
تقی نژاد.پروانه
طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
توماج.عبدالجلال
تأثیر روشهای آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیتافزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ج
جاویدی کلاته جعفر ابادی.طاهره
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
جدا.نرگس
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
جعفری ثانی.حسین
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
جعفری.علیرضا
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
جمشیدی.هادی
استخراج ویژگیهای عناصر اساسی برنامه درسی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
جوادی پور.محمد
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
جهانی.جعفر
واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ح
حاتمی.جواد
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
حسین پور.سهیلا
تأثیر داستانهای مثنوی معنوی بر رشد مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
حسین پور.سهیلا
تأثیر داستانهای مثنوی معنوی بر رشد مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
حسینی خواه.علی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
حق خواه.ساره
بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
حلاج دهقانی.عادل
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
حیدری.شهریار
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
خ
خادمی.سولماز
طراحی چارچوب شناخت هویت حرفهای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
خاکباز.عظیمه سادات
بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامهریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
خدارحمی.مریم
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
خسروی.علی اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
خسروی.محبوبه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
خسروی.محبوبه
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
د
داشته.امیر حسین
طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
داودی.آذر
بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
دهقانی.مرضیه
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
دهقانی.مرضیه
بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
دیبایی صابر.محسن
تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ذ
ذوالقدری.پروین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
ر
رحیمی پردنجانی.یعقوب
نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانشآموزان پیشدبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
رضائی.محبوبه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
رضوی.سیدعباس
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
روحی.مهدیه
تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
ریحانی.ابراهیم
بررسی درک دانشآموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء بهکل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
زارعی.علی
بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
س
سبحانی نژاد.مهدی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
سبحانی نژاد.مهدی
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سجادی.سیدمهدی
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سعدی پور.اسماعیل
مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سلیمان پور عمران.محبوبه
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
سماوی.عبدالوهاب
ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیتها در حوزههای مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سمیعی ظفرقندی.مرتضی
طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سمیعی.مرتضی
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
سهرابی.امید
ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیتها در حوزههای مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیشدبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیشدبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیشدبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ش
شاهسونی.سعیده
بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفهای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
شفیعی سروستانی.مریم
واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
شفیعی سروستانی.مریم
طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
شکراللهی.رقیه
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
شکیبایی.زهره
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ص
صادق زاده قمصری.علیرضا
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
صالحی.کیوان
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
صائمی.حسن
تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
صفری.حسین
...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
صلواتیان.سیده مامک
...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
صیحانی.محدثه
...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
صیدی.مریم
طراحی چارچوب شناخت هویت حرفهای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ط
طاهری.فروزان
طراحی چارچوب شناخت هویت حرفهای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
طباطبایی.سید محمود
طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
طهماسب زاده شیخلار.داود
تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ع
عباس پور.عباس
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
عباسپور اصفهانی.نفیسه
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
عبداله یار.علی
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
عصاره.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
علی عسگری.مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
علیزاده.معصومه
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
عمرانی.پروانه
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ف
فتحی واجارگاه.کورش
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
فرمهینی فراهانی.محسن
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
فرهادی راد.حمید
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
فقیهی.علیرضا
استخراج ویژگیهای عناصر اساسی برنامه درسی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
فکوری.حسین
تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ق
قادری.مصطفی
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
قادری.مصطفی
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
قبادیان.مسلم
تأثیر روشهای آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیتافزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
قرنجیک.آزیتا
تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
قمرانی.امیر
مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ک
کاظم پور.اسماعیل
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
کریمی آذری.امیررضا
...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
کشتی آرای.نرگس
سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
کشتی آرای.نرگس
بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفهای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
کیان.مرجان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
کیان.مرجان
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
کیان.مرجان
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
گ
گرامی پور.مسعود
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
گراوند.یاسر
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
گلزار مقدم.ژابیز
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
م
ماشینچی.علی اصغر
طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ماهینی.فاخته
تعیین شاخصها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
محمدی.مریم
طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
محمدی.مهدی
واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
محمدی.مهدی
طراحی چارچوب شناخت هویت حرفهای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
محمدی.نشمین
بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامهریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
محمودی.فیروز
تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
معروفی.یحیی
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
مکتبی.غلامحسین
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
ملکی.حسن
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
منشئی.غلامرضا
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
منشئی.غلامرضا
مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
مهدوی نسب.یوسف
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
مهرجو.مهشید
مطالعۀ الگوها و روشهای توانمندسازی کودکان دورۀ پیشدبستانی، برای مقابله با آسیبهای اجتماعی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
مهرمحمدی.محمود
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
میرغفاری.فاطمه
طراحی چارچوب شناخت هویت حرفهای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ن
نادی.محمد علی
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ناطقی.فائزه
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
نجفی.حسن
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
نخعی.نوذر
مطالعۀ الگوها و روشهای توانمندسازی کودکان دورۀ پیشدبستانی، برای مقابله با آسیبهای اجتماعی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
نعمتی.مرضیه
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
نوروزی.داریوش
مطالعۀ الگوها و روشهای توانمندسازی کودکان دورۀ پیشدبستانی، برای مقابله با آسیبهای اجتماعی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
نوری.علی
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
نوریان.محمد
مطالعۀ الگوها و روشهای توانمندسازی کودکان دورۀ پیشدبستانی، برای مقابله با آسیبهای اجتماعی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
نوریان.محمد
طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]