ابراهیم کافوری.کیمیا
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ابراهیمی هرستانی.اصغر
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
احمد آبادی ارانی.نجمه
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
احمدی.غلامعلی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
احمدی.غلامعلی
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ادیب منش.مرزبان
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ادیب نیا.اسد
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ادیب.یوسف
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
اصغر نژاد.فاطمه
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
اصغر نژاد.فاطمه
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
اطهری.زینب السادات
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
اکبری منجرموئی.فاطمه
رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبکهای یادگیری آنها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
امام جمعه.سید محمدرضا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
امین خندقی.مقصود
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
اوجی نژاد.احمد رضا
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ایزدی.صمد
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ایزدی.مهدی
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ایمانی.صدف
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
ایمانی.صدف
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
آ
آتشک.محمد
تحلیل محتوای کتاب آموزش مهارتهایی برای زندگی بر اساس اصول انتخاب محتوا و ارائه راهکارهای اصلاحی از منظر صاحب نظران برنامه ریزی درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
آقایی.اصغر
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانشآموزان پسر دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ب
باقرزاده.زهره
ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
بحرینی بروجنی.مجید
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
بیانی.علی اصغر
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانشآموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
پ
پاک مهر.حمیده
میزان درگیری فعال دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التألیف علوم و ریاضی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
پاکدامن.مجید
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
پردخته.فرهاد
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ت
تاتاری.محسن
نسبیگرایی معرفت شناختی و دلالتهای آن بر تعلیم و تربیت
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
تصدیقی.فروغ
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟!
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
توکلی.یاسین
بررسی و تحلیل مهارتهای اجتماعی دانشآموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ج
جبل عاملی فروشان.زهرا
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
جعفری.زهره
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
چ
چم زاده قنواتی.مانا
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانشآموزان پسر دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ح
حاتم زاده عربی.الهام
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
حاجی ده آبادی.محمد علی
مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بینالملل
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
حسنی.مهدی
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
حسین نژاد.غلام رضا
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
حیدری.مسعود
مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بینالملل
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
خ
خروشی.پوران
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
خسروی بابادی.علی اکبر
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
خفته دل.مسعود
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
خیراللهی.آسیه
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
د
دستجردی.رضا
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
دلاور.زهرا
تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانشآموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
دهقانی.مرضیه
میزان درگیری فعال دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التألیف علوم و ریاضی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ر
ربیعی مصباح.عباس
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
رحیمی.هیمن
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
روستایی.علیرضا
نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ریحانی.ابراهیم
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ز
زین الدینی.فاطمه
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
س
سالم.صدیقه
چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتابهای درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
سبحانی نژاد.مهدی
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سپهری بروجنی.کبری
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سعادتمند.زهره
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
سلطانی.اکبر
بررسی و تحلیل مهارتهای اجتماعی دانشآموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سلیمانپور عمران.محبوبه
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سلیمانی.آمنه
مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
ش
شاه طالبی.سمیه
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟!
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
شریف زاده.حکیمه السادات
نسبیگرایی معرفت شناختی و دلالتهای آن بر تعلیم و تربیت
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
شکرباغانی.اشرف السادات
مقایسه کجفهمیهای دانشآموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
شکیبایی.زهره
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ص
صائمی.حسن
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
صمدی.پروین
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
صمدی.معصومه
بررسی دیدگاه کارشناسان پیرامون عناصر اصلی دروس کتاب هدیههای آسمان پایه دوم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ط
طالب زاده.محسن
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
طهماسیان.هادی
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ع
عارفی.محبوبه
بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
عباسی.عفت
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
عبدلی.افسانه
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
عصاره.علیرضا
ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
عطاران.محمد
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
علی عسگری.مجید
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
علیزاده کتنلوئی.لیلا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
عینی پور کلنادانی.جواد
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
غ
غریبی.جلال
مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ف
فاضلی.احمدرضا
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازندهگرایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
فتحی آذر.اسکندر
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فتحی واجارگاه.کوروش
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
فتحی واجارگاه.کوروش
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فروغی ابری.احمد علی
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فرهادی پور.محمد امین
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
فرهادی.مهران
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فلاحی.ویدا
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
ق
قائدی.یحیی
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
قائدی.یحیی
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
قلتاش.عباس
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
قلتاش.عباس
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
قلتاش.عباس
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ک
کاظم پور.اسماعیل
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کاویانی باغبادرانی.فیروزه
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کدخدائی.مریم
مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کرمی.مرتضی
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازندهگرایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کرمی.مرتضی
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
کریم زایی.سمیرا
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
کریمی.فریبا
تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانشآموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کریمیان.حیدر
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کشتی آرای.نرگس
رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبکهای یادگیری آنها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کشتی آرای.نرگس
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کشتی آرای.نرگس
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
کلباسی.افسانه
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
گ
گل پرور.محسن
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانشآموزان پسر دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
گلستانی.سید هاشم
مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ل
لیاقت دار.محمدجواد
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
لیاقتدار.محمدجواد
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
م
محمدی.آزاد
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
محمدی.صمد
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
مرادی.مسعود
دانش بیانی و دانش روش کاری
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
مشهدی.علی
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
معتمدی.اعظم
بررسی تأثیر سبکهای آموزش (مداخلهای، تعاملی، غیر مداخلهای)برمیزان خودکارآمدی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
معرفت.زهرا
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
مفیدی.صفیه
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانشآموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ملکی.حسن
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
مهاجر.یحیی
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
مهرام.بهروز
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
میر شاه جعفری.سید ابراهیم
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
میرحیدری.سیدعلی
رابطه بین خودکارآمدی و رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 93-92
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
میردریکوند.فیروز
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
میرشاه جعفری.ابراهیم
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
میرشکاری.زهرا
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
میرشکاری.زینب
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ن
نامداری پژمان.مهدی
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
نصر.احمدرضا
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
نصر.احمدرضا
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟!
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
نصر.احمدرضا
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
نعمتی زیارتی.حبیب اله
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
نوروزی.نصراله
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
نوری.حسین
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
نوری.فریده
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
نوریان.محمد
چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتابهای درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
نوقابی.رسول
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
نوقابی.رسول
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
نیستانی.محمدرضا
رابطه بین خودکارآمدی و رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 93-92
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
نیلی.محمد رضا
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
نیلی.محمدرضا
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
و
واعظی.حسین
نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ولایتی.نرگس
بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
ویسی پور.مسلم
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ه
هاشمی.سهیلا
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ی
یارمحمدیان.محمد حسین
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
یوسف زاده.محمد رضا
بررسی تأثیر سبکهای آموزش (مداخلهای، تعاملی، غیر مداخلهای)برمیزان خودکارآمدی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
یوسفی.علی رضا
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]