ابطحی.معصومه السادات
اثربخشی آموزش مربی گری سازمانی بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
ابطحی.معصومه السادات
تبیین ابعاد اجرای برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس های چندپایه: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
افسردیر.همایون
تحلیلی بر روند و چالش های اتخاذ دیپلماسی پنهان اسرائیل از توافق اسلو تا توافق ابراهیم
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
افکانه.صغری
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس هوش سازمانی در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
امامی رازلیقی.رئوف
تحلیل تمایل دانشجویان به مصرف محصولات سبز با رویکردی بر آموزش های زیست محیطی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
اوموئی میلان. احمد علی
تحلیل تمایل دانشجویان به مصرف محصولات سبز با رویکردی بر آموزش های زیست محیطی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
اوموئی میلان.پریسا
تحلیل تمایل دانشجویان به مصرف محصولات سبز با رویکردی بر آموزش های زیست محیطی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
ایمانی.محمدنقی
ارائه مدلي براي اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه در استان واسط عراق
[
دوره16,
شماره
63
- بهارسال
1404]
ایمانی.محمدنقی
تبيين مدل تحمل ابهام از سوی مدیران با توجه به متغیرهای فردی و سازمانی در مدارس ابتدائي نجف اشرف عراق
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
ب
باقری.مهدی
مدل پارادایمی رهبری اخلاقی در مدارس: یک بازتعریف محلی از شایستگیهای مدیریتی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
ج
جوادی پور.محمد
تبیین ابعاد اجرای برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس های چندپایه: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
جودی جابر الحداد.نصیر
تبيين مدل تحمل ابهام از سوی مدیران با توجه به متغیرهای فردی و سازمانی در مدارس ابتدائي نجف اشرف عراق
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
جهانیان.رمضان
طراحی مدل ساختاری عوامل مؤثر بر رهبری بصیر مبتنی بر رویکرد اسلامی در نظام آموزشی
[
دوره16,
شماره
63
- بهارسال
1404]
چ
چناری.علیرضا
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس هوش سازمانی در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
ح
حسن مرادی.نرگس
بررسی مهارت های نیازمند به خودآگاهی و هوش هیجانی برای دانش آموزان مقطع دوم متوسطه
[
دوره16,
شماره
63
- بهارسال
1404]
خ
خادمی. سام
ارائه الگوی انگیزش معلمان هنرستان های وزارت اموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد امیخته
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
خراسانی.اباصلت
اثربخشی آموزش مربی گری سازمانی بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
خميس آبادي.مرجان
تبیین ابعاد اجرای برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس های چندپایه: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی انگیزش معلمان هنرستان های وزارت اموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد امیخته
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
خیراتی.لیلا
طراحی مدل بکارگیری هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
د
دادفر.سهیل
طراحی مدل بکارگیری هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
دانش شکیب.معصومه
تحلیل تمایل دانشجویان به مصرف محصولات سبز با رویکردی بر آموزش های زیست محیطی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
ر
رخشانی. سیده مریم
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس هوش سازمانی در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره16,
شماره
62
- زمستانسال
1403]
مهدی زاده.سجاد
بررسی مهارت های نیازمند به خودآگاهی و هوش هیجانی برای دانش آموزان مقطع دوم متوسطه
[
دوره16,
شماره
63
- بهارسال
1404]
ن
نادی.محمدعلی
ارائه مدلي براي اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه در استان واسط عراق
[
دوره16,
شماره
63
- بهارسال
1404]
نادی.محمدعلی
تبيين مدل تحمل ابهام از سوی مدیران با توجه به متغیرهای فردی و سازمانی در مدارس ابتدائي نجف اشرف عراق
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
نامی.کلثوم
مدل پارادایمی رهبری اخلاقی در مدارس: یک بازتعریف محلی از شایستگیهای مدیریتی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]
ه
هاشم حمد هاشم البدری.مريم
ارائه مدلي براي اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه در استان واسط عراق
[
دوره16,
شماره
63
- بهارسال
1404]
هاشم حمد هاشم البدری.مريم
تبيين مدل تحمل ابهام از سوی مدیران با توجه به متغیرهای فردی و سازمانی در مدارس ابتدائي نجف اشرف عراق
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1403]