ابوالحسنی طرقی.فاطمه
کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
ابوالحسنی.سلامه
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ابوالحسنی.سلامه
بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احمدی شریف.محمود
ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی موسی آباد.ایوب
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.جاوید
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
استوار سنگری.کورش
انطباقپذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسدی کوه باد.هرمز
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اکبر زاده.جعفر
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اکبری مقدم.بیت الله
بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
الوندی زاده.اسداله
صکوک اجاره؛ ابزاری کارآمد جهت تامین مالی اسلامی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
انتظار.الناز
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آ
آخوندزاده یوسفی.طاهره
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آخوندزاده.طاهره
محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
آندرواژ.لیلا
بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آندرواژ.لیلا
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ب
بافقی.پرستو
ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقرزاده خواجه.مجید
طراحی مدل عوامل کلیدی ارزشآفرینی پایدار در زنجیرههای تامین صنعت نفت و گاز ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
بخشور.فرجاد
محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
برکت.میلاد
سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
بهزادنیا.مهرداد
تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهشهای بینالمللی در پایگاه استنادی SCOPUS
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پ
پاکدل.مسعود
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پروین.خیراله
تحقق عدالت توزیعی برای رفع فقر و محرومیت؛ تعهد به وظیفه دولت یا تعهد به هدف با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر
بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ت
تاری وردی.ید اله
الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
تفتیان.اکرم
بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزشهای اخلاقی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
تقی زاده.هوشنگ
طراحی مدل عوامل کلیدی ارزشآفرینی پایدار در زنجیرههای تامین صنعت نفت و گاز ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
توسلی.وحید
الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ج
جعفری دهکردی.محمود
ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
جلیلی.مهدی
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جهانگیری.شهاب
محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
ح
حاتمی نسب.سید حسن
کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
حاجی علی اکبری.فیروزه
تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرفکننده در تجارت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حدادی.محمدحسن
بررسی فرصتهای تجارت الکترونیک در متاورس
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسین زاده.علی
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حسینی نسب.سید مرتضی
بررسی فقهی حقوقی منع اخلال در نظم و امنیت اقتصادی و مالی در پرتو مذاق شریعت و آیات قرآن
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسینیان نائینی.محسن
الگوگیری از سیره پیامبر اکرم (ص) در بی اثر کردن تحریمهای اقتصادی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حفیظی.علیرضا
تحلیل سیاستهای کلی نظام اداری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
حیدر پور.فرزانه
الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمانها و شرکتهای ایرانی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حیدرنژاد.کیوان
توبه در حقوق کیفری ایران، فقه امامیه و عامه
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
حیدری گوجانی.محمد
ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حیدری.حسن
سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خ
خانعلی زاده.بهمن
بررسی تاثیر ابزار مالی اسلامی (صکوک) بر سرمایه گذاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خدائی.فیروز
طراحی مدل عوامل کلیدی ارزشآفرینی پایدار در زنجیرههای تامین صنعت نفت و گاز ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خوئینی.الهه
تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرفکننده در تجارت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
د
داودی.سید محمد رضا
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دلوی.محمدرضا
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دولاح.عبداله
مسئولیت مدنی ناشی از نقض قراردادهای ورزشی در حقوق ایران و انگلستان با نگاهی بر فقه اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دیدا.مهدی
بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ر
راه چمنی.احمد
بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رحمانی.حامد
جستاری انتقادی به شیوههای کنترل شرکتی در بنگاههای مادر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رحمانی.محسن
رابطه بین عملکرد بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوریها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رحیم خانی.عبدالله
تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
رحیم زاده.اشکان
بررسی تاثیر ابزار مالی اسلامی (صکوک) بر سرمایه گذاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضائی.مسلم
تحلیل مولفههای جایگاهسازی برند در ذهن مصرفکنندهگان مسلمان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رنجبریان.رسول
بررسی نقش معرفت دینی در توسعه و اعتلای علوم انسانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ز
زرین جوی الوار.سهیلا
بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
زکی پور.مهدی
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
زکی پور.مهدی
رابطه بین عملکرد بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوریها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمردیان.غلامرضا
تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
س
سالاری مهر.حسین
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سخنور.محمد
محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
سخنور.محمد
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سراجی.مصطفی
تحقق عدالت توزیعی برای رفع فقر و محرومیت؛ تعهد به وظیفه دولت یا تعهد به هدف با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سعیدا اردکانی.سعید
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سلطانی فر.محمد
کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
سلیمی.فرید
ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سنجوری.آزاده
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سهرابی.مهبد
واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمانها و شرکتهای ایرانی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سیاح.رحیم
تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سیاحی.مریم
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شاه آبادیان.احد
بررسی فرصتهای تجارت الکترونیک در متاورس
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شاهوردیانی.شادی
تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شجاع پوریان.سیاوش
آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شرکت رضوی.سمیرا
الگوگیری از سیره پیامبر اکرم (ص) در بی اثر کردن تحریمهای اقتصادی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شعبان نیا منصور.مهدی
انطباقپذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شکوری.محمدحسین
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ص
صالحی آذری.نرگس
تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
صداقتی.کیوان
انطباقپذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
صف آرا.غلامرضا
آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
صیادی.سعید
طراحی الگوی برندسازی منابع انسانی حوزه سلامت با رویکرد اسلامی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ط
طالقانی.محمد
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهری.یاشار
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
طباطبایی زواره.مهشید
بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
طباطبایی مزرعه نو.سید جمال الدین
بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزشهای اخلاقی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ع
عابدینی.سحر
طراحی الگوی برندسازی منابع انسانی حوزه سلامت با رویکرد اسلامی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عبدالوند.محمدعلی
طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
عبدالهی.مهدی
سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عرب زاده.پری ناز
جستاری انتقادی به شیوههای کنترل شرکتی در بنگاههای مادر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عسکری.حکمت الله
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عطاشنه.منصور
سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عوض زاده فتح.فریبرز
تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
غ
غفاری.فرهاد
بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غفاری.محمد
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
غلامی.عبدالخالق
تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ف
فروتنی.علی
توبه در حقوق کیفری ایران، فقه امامیه و عامه
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
فرهنگ پور.شاپور
آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فرهود.نغمه
بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فرهود.نغمه
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فلاح زاده.ابوذر
سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فلاح نژاد.عباس
طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
فیروزآبادیان.مهدی
مسئولیت مدنی ناشی از نقض قراردادهای ورزشی در حقوق ایران و انگلستان با نگاهی بر فقه اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ق
قائمی.علیرضا
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
قجری.سمیه
تحلیل سیاستهای کلی نظام اداری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
قشقائی.محمدتقی
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قیوم زاده.محمود
بررسی فقهی حقوقی منع اخلال در نظم و امنیت اقتصادی و مالی در پرتو مذاق شریعت و آیات قرآن
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ک
کاکاوند.کاظم
تحقق عدالت توزیعی برای رفع فقر و محرومیت؛ تعهد به وظیفه دولت یا تعهد به هدف با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کسرائیان.علیرضا
بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
گ
گل دوزها.مهدی
کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
گل دوزها.مهدی
بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
گلخندان.سمیرا
بررسی فقهی حقوقی منع اخلال در نظم و امنیت اقتصادی و مالی در پرتو مذاق شریعت و آیات قرآن
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
گودرزی.کاظم
تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
م
محتاجعلی.فاطمه
مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
مرادی.بهزاد
انطباقپذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرزوق پور.ندا
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی فرصتهای تجارت الکترونیک در متاورس
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معین الدین.محمود
بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزشهای اخلاقی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
موالی زاده.سید باسم
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی زاده.سید مجتبی
بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرزاپور باباجان.اکبر
کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میرزاپور باباجان.اکبر
بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
ن
نایب زاده.شهناز
مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
نایب زاده.شهناز
تحلیل مولفههای جایگاهسازی برند در ذهن مصرفکنندهگان مسلمان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نجفی.محسن
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نژادیان.محمدعلی
بررسی مفهوم موفقیتشناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نیکخواه.نیلوفر
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
و
واحد یاریجان.یونس
تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
واسعی.هادی
سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ی
یزدانی.غلامرضا
مسئولیت مدنی ناشی از نقض قراردادهای ورزشی در حقوق ایران و انگلستان با نگاهی بر فقه اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]