فهرس المقالات حسین حکیم پور المقاله 1 - تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای مهدی بره مقدم حسین حکیم پور مهدی محمودزاده محمد محمدی دانش کارآفرینی , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1403 المقاله 2 - ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری مهدی بره مقدم حسین حکیم پور مهدی محمودزاده محمد محمدی مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 3 - ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئتعلمی با رویکرد مجازیسازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) 20.1001.1.27171329.1400.15.3.1.0 صفیه صالحی صدر حمید رضائی فر محمد محمدی حسین حکیم پور رهبری و مدیریت آموزشی , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1400 المقاله 4 - Identifying and Validating the Factors Affecting Online Social Media Marketing about Consumer Buying Behavior 20.1001.1.23222301.2022.8.3.3.9 10.30495/jsm.2022.1957940.1642 Reyhaneh Toudeh Bahambari Hossein Hakim pour Mehdi Mahmoudzadeh Vashan Hamid Rezaeifar Journal of System Management , العدد 4 , السنة 8 , تابستان 2022 المقاله 5 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی امید زنگنه مهدی محمودزاده واشان حسین حکیم پور محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 3 , تابستان 1403 المقاله 6 - فراتحلیل موانع استقرار جانشینپروری 10.71737/jpm.2024.1184892 مرضیه عبدالرضایی حمید رضائی فر محمد محمدی حسین حکیم پور مدیریت بهرهوری , العدد 70 , السنة 18 , پاییز 1403 المقاله 7 - طراحی و اعتبارسنجی مدل پیشایندهای دوسوگرایی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی سعیده آهنی حمید رضایی فر محمد محمدی حسین حکیم پور مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 39 , السنة 15 , پاییز 1403