فهرست مقالات حسین حکیم پور مقاله 1 - تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای مهدی بره مقدم حسین حکیم پور مهدی محمودزاده محمد محمدی دانش کارآفرینی , شماره 1 , سال 4 , بهار 1403 مقاله 2 - ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری مهدی بره مقدم حسین حکیم پور مهدی محمودزاده محمد محمدی مدیریت بازاریابی , شماره 62 , سال 19 , بهار 1403 مقاله 3 - ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئتعلمی با رویکرد مجازیسازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) 20.1001.1.27171329.1400.15.3.1.0 صفیه صالحی صدر حمید رضائی فر محمد محمدی حسین حکیم پور رهبری و مدیریت آموزشی , شماره 4 , سال 15 , پاییز 1400 مقاله 4 - Identifying and Validating the Factors Affecting Online Social Media Marketing about Consumer Buying Behavior 20.1001.1.23222301.2022.8.3.3.9 10.30495/jsm.2022.1957940.1642 Reyhaneh Toudeh Bahambari Hossein Hakim pour Mehdi Mahmoudzadeh Vashan Hamid Rezaeifar Journal of System Management , شماره 4 , سال 8 , تابستان 2022 مقاله 5 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی امید زنگنه مهدی محمودزاده واشان حسین حکیم پور محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 3 , تابستان 1403 مقاله 6 - فراتحلیل موانع استقرار جانشینپروری 10.71737/jpm.2024.1184892 مرضیه عبدالرضایی حمید رضائی فر محمد محمدی حسین حکیم پور مدیریت بهرهوری , شماره 70 , سال 18 , پاییز 1403 مقاله 7 - طراحی مدل پیشایندهای دوسوگرایی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی 10.71677/thr.2025.1185707 سعیده آهنی حمید رضایی فر محمد محمدی حسین حکیم پور منابع انسانی تحول آفرین , شماره 12 , سال 3 , زمستان 1403 مقاله 8 - طراحی و اعتبارسنجی مدل پیشایندهای دوسوگرایی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی سعیده آهنی حمید رضایی فر محمد محمدی حسین حکیم پور مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 39 , سال 15 , پاییز 1403