فهرس المقالات محمد حقیقی المقاله 1 - بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد نیوشا ده بینی محمد حقیقی عبدالخالق غلامی چنارستان علیا مدیریت بازاریابی , العدد 36 , السنة 12 , پاییز 1396 المقاله 2 - نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری محمد حقیقی حمیدرضا سعیدنیا غزال کیانوش قویم مدیریت بازاریابی , العدد 12 , السنة 6 , پاییز 1390 المقاله 3 - Designing the Market Share Development Model of Refah Kargaran Bank with the Approach of Analyzing the Competitive Environment of Iranian Banking 10.82134/sjsm.2025.918330 Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya Journal of System Management , العدد 41 , السنة 11 , زمستان 2025 المقاله 4 - نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای محمد حسن زاده محمد حقیقی علی صالحی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1401 المقاله 5 - ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط امیرحسین زراندوز زهرا علیپور درویشی زهره دهدشتی شاهرخ محمد حقیقی منابع انسانی تحول آفرین , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 6 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 عبدالرضا امیری محمد حقیقی علی پیرزاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 11 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 7 - تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.1.0 محمد حقیقی بابک هزاوه حصار مسکن مهدی اشکانی امیرحسین عباسی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 23 , بهار 1396 المقاله 8 - ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیمگیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن 20.1001.1.22285067.1400.27.83.3.8 مهدی ریوندی محمد حقیقی علیرضا ایرانی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 27 , زمستان 1400 المقاله 9 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 امیر نیک کار محمد حقیقی محمد علی شاه حسینی اسداله کردنائیج پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 26 , زمستان 1399 المقاله 10 - بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو https://doi.org/10.82107/JPSM.2025.1184640 محمد نظری حسین آباد محمد حقیقی کامبیز شاهرودی بازاریابی خدمات عمومی , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1404