• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • محمد حقیقی

    فهرس المقالات محمد حقیقی


  • المقاله

    1 - بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
    نیوشا ده بینی محمد حقیقی عبدالخالق غلامی چنارستان علیا
    مدیریت بازاریابی , العدد 36 , السنة 12 , پاییز 1396

  • المقاله

    2 - نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری
    محمد حقیقی حمیدرضا سعیدنیا غزال کیانوش قویم
    مدیریت بازاریابی , العدد 12 , السنة 6 , پاییز 1390

  • المقاله

    3 - Designing the Market Share Development Model of Refah Kargaran Bank with the Approach of Analyzing the Competitive Environment of Iranian Banking
    10.82134/sjsm.2025.918330
    Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya
    Journal of System Management , العدد 41 , السنة 11 , زمستان 2025

  • المقاله

    4 - نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای
    محمد حسن زاده محمد حقیقی علی صالحی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1401

  • المقاله

    5 - ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط
    امیرحسین زراندوز زهرا علیپور درویشی زهره دهدشتی شاهرخ محمد حقیقی
    منابع انسانی تحول آفرین , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1402

  • المقاله

    6 - شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران
    10.30495/msds.2023.1996550.1163
    عبدالرضا امیری محمد حقیقی علی پیرزاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 11 , السنة 3 , پاییز 1402

  • المقاله

    7 - تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
    20.1001.1.22285067.1396.23.64.1.0
    محمد حقیقی بابک هزاوه حصار مسکن مهدی اشکانی امیرحسین عباسی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 23 , بهار 1396

  • المقاله

    8 - ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیم‌گیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن
    20.1001.1.22285067.1400.27.83.3.8
    مهدی ریوندی محمد حقیقی علیرضا ایرانی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 27 , زمستان 1400

  • المقاله

    9 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی
    20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5
    امیر نیک کار محمد حقیقی محمد علی شاه حسینی اسداله کردنائیج
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 26 , زمستان 1399

  • المقاله

    10 - بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
    https://doi.org/10.82107/JPSM.2025.1184640
    محمد نظری حسین آباد محمد حقیقی کامبیز شاهرودی
    بازاریابی خدمات عمومی , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1404

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول