فهرس المقالات mohammad hosein shahhoseini المقاله 1 - ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن سمیه علی نژاد مسعود کیماسی محمدعلی شاه حسینی آینده پژوهی مدیریت , العدد 117 , السنة 30 , تابستان 1398 المقاله 2 - طراحی مدل نوین سبک زندگی ایرانی- اسلامی با روش گرندد تئوری محمد اسماعیلی جوشقانی محمد رحیم اسفیدانی محمد علی شاه حسینی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1398 المقاله 3 - طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه داده بنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا) 20.1001.1.27169979.1400.15.1.2.7 10.30495/qjopm.2021.1864377.2400 الناز بیات محمد علی شاه حسینی مجتبی امیری احمدعلی یزدان پناه مدیریت بهرهوری , العدد 56 , السنة 15 , بهار 1400 المقاله 4 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 امیر نیک کار محمد حقیقی محمد علی شاه حسینی اسداله کردنائیج پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 26 , زمستان 1399