فهرس المقالات علی پیرزاد المقاله 1 - 1 بررسی اثر فروواکنش و فراواکنش بر صرف ریسک بازار سرمایه ایران 10.30495/jik.2024.23247 مجتبی سنگری محمد علی آقائی فریبرز عوض زاده فتح علی پیرزاد دانش سرمایهگذاری , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1403 المقاله 2 - تدوین مضامین راهبردی آمایش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد: رویکرد جامعه شناختی سرزمینی 10.30486/4s.2023.1981766.1111 الهام بهزادی سیف آباد سید احسان امیرحسینی علی پیرزاد مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403 المقاله 3 - Designing and Explaining the Impact Pattern of Online Advertising on Actual Purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding) 20.1001.1.23222301.2020.6.1.8.6 10.30495/jsm.2020.673653 Roohalah Negahdari Nia Ali Pirzad Seyyed Najm- Al-Din Mousavi Journal of System Management , العدد 2 , السنة 6 , زمستان 2020 المقاله 4 - Designing the market share development model of Refah Karkaran Bank with the approach of analyzing the competitive environment of Iranian banking Abd Reza Amiri mohammad haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya Journal of System Management , العدد 41 , السنة 11 , زمستان 2025 المقاله 5 - شناسایی مقولههای موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقولهها با استفاده از راهبرد نظریه مفهومسازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد) 10.30495/imj.2022.1951730.1746 omid mohammadi ali pirzad Sayed Najmuddin Mousavi مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 2022 المقاله 6 - ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری 20.1001.1.22518827.1399.10.37.7.5 شیدا والکی سید احسان امیرحسینی علی پیرزاد جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1399 المقاله 7 - تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش 20.1001.1.22285318.1401.12.3.8.7 شاپور اتحادنژاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد طاهره اتحادنژاد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1401 المقاله 8 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 عبدالرضا امیری محمد حقیقی علی پیرزاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 11 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 9 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) 20.1001.1.22520104.1401.14.54.4.1 روح اله نگهداری نیا علی پیرزاد سید نجم الدین موسوی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 10 - بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.7.1 ابراهیم روشن قیاس رضا سپهوند عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 11 - رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف 20.1001.1.22520104.1401.14.55.3.2 آزاده ظهیری علی پیرزاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 12 - بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد منابع انسانی و کیفیت زندگی حرفه ای کارکنان امان اله راه پیما علی پیرزاد مطالعات توسعه و مدیریت منابع , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1403 المقاله 13 - Designing a Support Management Information Systems Model for penetration strategies of Iranian beverages to international markets and its validation Ali Pirzad Aman Allah Rahpeyma mohammad sasanpor Mohammad Hadi Bahrani Journal of System Management , العدد 42 , السنة 11 , بهار 2025 المقاله 14 - شناسایی عوامل مؤثر بر گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران 20.1001.1.22516735.1399.10.39.4.6 شیدا والکی سید احسان امیرحسینی علی پیرزاد برنامه ریزی منطقه ای , العدد 39 , السنة 10 , پاییز 1399