List of Articles علی پیرزاد Article 1 - 1 بررسی اثر فروواکنش و فراواکنش بر صرف ریسک بازار سرمایه ایران 10.30495/jik.2024.23247 mojtaba sangari Mohammad Ali Aghaei Fariborz Avazzadeh Fath Ali Pirzad Journal of Investment Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2024 Article 2 - تدوین مضامین راهبردی آمایش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد: رویکرد جامعه شناختی سرزمینی 10.30486/4s.2023.1981766.1111 elham behzadi seif abab Seyad Ehsan Amirhosseini Ali Pirzad Sociological Studies in Sport , Issue 10 , Year , Spring 2024 Article 3 - Designing and Explaining the Impact Pattern of Online Advertising on Actual Purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding) 20.1001.1.23222301.2020.6.1.8.6 10.30495/jsm.2020.673653 Roohalah Negahdari Nia Ali Pirzad Seyyed Najm- Al-Din Mousavi Journal of System Management , Issue 2 , Year , Winter 2020 Article 4 - شناسایی مقولههای موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقولهها با استفاده از راهبرد نظریه مفهومسازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد) 10.30495/imj.2022.1951730.1746 omid mohammadi ali pirzad Sayed Najmuddin Mousavi Journal of Industrial Strategic Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 5 - ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری 20.1001.1.22518827.1399.10.37.7.5 sheida valaki Seyed ehsan Amirhossein Ali Pirzad Geographical Journal of Tourism Space , Issue 5 , Year , Winter 2021 Article 6 - تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش 20.1001.1.22285318.1401.12.3.8.7 Shapoor Etehadnezhad Abdolghalegh Gholami CHENARESTAN OLYA Ali Pirzad Tahereh Etehadnezhad Information and Communication Technology in Educational Sciences , Issue 1 , Year , Spring 2022 Article 7 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholimi Chenarestan Oulia Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 11 , Year , Autumn 2023 Article 8 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) 20.1001.1.22520104.1401.14.54.4.1 roohalah negahdari nya ali pirzad seyed najmeddin mousavi Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 9 - بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.7.1 Ebrahim Roushanghias reza sepahvand abdolkhalegh chenarestan olya ali pirzad Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 10 - رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف 20.1001.1.22520104.1401.14.55.3.2 azadeh zahiri ali pirzad Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 11 - شناسایی عوامل مؤثر بر گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران 20.1001.1.22516735.1399.10.39.4.6 Sheida Valaki Seyed Ehsan Amirhosseini Ali Pirzad Regional Planning , Issue 4 , Year , Winter 2020