List of Articles علی پیرزاد Article 1 - 1 بررسی اثر فروواکنش و فراواکنش بر صرف ریسک بازار سرمایه ایران 10.30495/jik.2024.23247 mojtaba sangari Mohammad Ali Aghaei Fariborz Avazzadeh Fath Ali Pirzad Journal of Investment Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2024 Article 2 - تدوین مضامین راهبردی آمایش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد: رویکرد جامعه شناختی سرزمینی 10.30486/4s.2023.1981766.1111 elham behzadi seif abab Seyad Ehsan Amirhosseini Ali Pirzad Sociological Studies in Sport , Issue 10 , Year , Spring 2024 Article 3 - Designing and Explaining the Impact Pattern of Online Advertising on Actual Purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding) 20.1001.1.23222301.2020.6.1.8.6 10.30495/jsm.2020.673653 Roohalah Negahdari Nia Ali Pirzad Seyyed Najm- Al-Din Mousavi Journal of System Management , Issue 2 , Year , Winter 2020 Article 4 - Designing the Market Share Development Model of Refah Kargaran Bank with the Approach of Analyzing the Competitive Environment of Iranian Banking Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya Journal of System Management , Issue 41 , Year , Winter 2025 Article 5 - شناسایی مقولههای موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقولهها با استفاده از راهبرد نظریه مفهومسازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد) 10.30495/imj.2022.1951730.1746 omid mohammadi ali pirzad Sayed Najmuddin Mousavi Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 6 - ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری 20.1001.1.22518827.1399.10.37.7.5 sheida valaki Seyed ehsan Amirhossein Ali Pirzad Geographical Journal of Tourism Space , Issue 5 , Year , Winter 2021 Article 7 - تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش 20.1001.1.22285318.1401.12.3.8.7 Shapoor Etehadnezhad Abdolghalegh Gholami CHENARESTAN OLYA Ali Pirzad Tahereh Etehadnezhad Information and Communication Technology in Educational Sciences , Issue 1 , Year , Spring 2022 Article 8 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholimi Chenarestan Oulia Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 11 , Year , Autumn 2023 Article 9 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) 20.1001.1.22520104.1401.14.54.4.1 roohalah negahdari nya ali pirzad seyed najmeddin mousavi Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 10 - بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.7.1 Ebrahim Roushanghias reza sepahvand abdolkhalegh chenarestan olya ali pirzad Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 11 - رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف 20.1001.1.22520104.1401.14.55.3.2 azadeh zahiri ali pirzad Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 12 - بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد منابع انسانی و کیفیت زندگی حرفه ای کارکنان Amanolla Rahpeima Ali Pirzad journal of development studies and resource management , Issue 6 , Year , Summer 2024 Article 13 - Designing a Support Management Information Systems Model for Penetration Strategies of Iranian Beverages to International Markets and its Validation Ali Pirzad Aman Allah Rahpeyma Mohammad Sasanpor Mohammad Hadi Bahrani Journal of System Management , Issue 42 , Year , Spring 2025 Article 14 - شناسایی عوامل مؤثر بر گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران 20.1001.1.22516735.1399.10.39.4.6 Sheida Valaki Seyed Ehsan Amirhosseini Ali Pirzad Regional Planning , Issue 39 , Year , Autumn 2020