فهرست مقالات علی پیرزاد مقاله 1 - 1 بررسی اثر فروواکنش و فراواکنش بر صرف ریسک بازار سرمایه ایران 10.30495/jik.2024.23247 مجتبی سنگری محمد علی آقائی فریبرز عوض زاده فتح علی پیرزاد دانش سرمایهگذاری , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1403 مقاله 2 - تدوین مضامین راهبردی آمایش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد: رویکرد جامعه شناختی سرزمینی 10.30486/4s.2023.1981766.1111 الهام بهزادی سیف آباد سید احسان امیرحسینی علی پیرزاد مطالعات جامعه شناختی در ورزش , شماره 10 , سال 4 , بهار 1403 مقاله 3 - Designing and Explaining the Impact Pattern of Online Advertising on Actual Purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding) 20.1001.1.23222301.2020.6.1.8.6 10.30495/jsm.2020.673653 Roohalah Negahdari Nia Ali Pirzad Seyyed Najm- Al-Din Mousavi Journal of System Management , شماره 2 , سال 6 , زمستان 2020 مقاله 4 - شناسایی مقولههای موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقولهها با استفاده از راهبرد نظریه مفهومسازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد) 10.30495/imj.2022.1951730.1746 omid mohammadi ali pirzad Sayed Najmuddin Mousavi مدیریت صنعتی , شماره 2 , سال 17 , تابستان 2022 مقاله 5 - ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری 20.1001.1.22518827.1399.10.37.7.5 شیدا والکی سید احسان امیرحسینی علی پیرزاد جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 5 , سال 10 , زمستان 1399 مقاله 6 - تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش 20.1001.1.22285318.1401.12.3.8.7 شاپور اتحادنژاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد طاهره اتحادنژاد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , شماره 1 , سال 12 , بهار 1401 مقاله 7 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 عبدالرضا امیری محمد حقیقی علی پیرزاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , شماره 11 , سال 3 , پاییز 1402 مقاله 8 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) 20.1001.1.22520104.1401.14.54.4.1 روح اله نگهداری نیا علی پیرزاد سید نجم الدین موسوی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1401 مقاله 9 - بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.7.1 ابراهیم روشن قیاس رضا سپهوند عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 10 - رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف 20.1001.1.22520104.1401.14.55.3.2 آزاده ظهیری علی پیرزاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 14 , پاییز 1401 مقاله 11 - بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد منابع انسانی و کیفیت زندگی حرفه ای کارکنان امان اله راه پیما علی پیرزاد مطالعات توسعه و مدیریت منابع , شماره 6 , سال 2 , تابستان 1403 مقاله 12 - شناسایی عوامل مؤثر بر گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران 20.1001.1.22516735.1399.10.39.4.6 شیدا والکی سید احسان امیرحسینی علی پیرزاد برنامه ریزی منطقه ای , شماره 39 , سال 10 , پاییز 1399