فهرست مقالات نجم الدین موسوی


  • مقاله

    1 - Designing and Explaining the Impact Pattern of Online Advertising on Actual Purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding)
    Journal of System Management , شماره 2 , سال 6 , زمستان 2020
    The purpose of this study is to design and explain the impact pattern of online advertising on actual purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding). The study is qualitative based on the objective and data collection process. The population of the study were all marketing چکیده کامل
    The purpose of this study is to design and explain the impact pattern of online advertising on actual purchasing (Case Study: Atieh Saba Holding). The study is qualitative based on the objective and data collection process. The population of the study were all marketing and sales experts at Atieh Saba Holding, and among these experts, 10 were selected as the sample. In this study, data were collected through interview. The study is applied as it investigates the impact of online advertising on actual purchasing. After analyzing the open and structured interviews, the similar and related concepts were grouped into one category through comparative process and open coding, axial coding, and selective coding were employed to analyze the responses. The results of experts' responses showed that indicators such as print media and television advertising, social media, search engine advertising, banner ads, advertising websites, online text ads, advertising panels, online video ads, mobile ads, email ads, and online video ads have an impact on actual purchasing. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1398
    هدف پژوهش، بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی می‌باشد. تحقیق از نظر هدف، کاربردی و براساس شیوه گردآوری داده ها، توصیفی – علّی است. جامعه آمار چکیده کامل
    هدف پژوهش، بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی می‌باشد. تحقیق از نظر هدف، کاربردی و براساس شیوه گردآوری داده ها، توصیفی – علّی است. جامعه آماری پژوهش کاربران خدمات اینترنتی و ارتباطی ارائه شده توسط شرکت های ارائه‌دهنده در شهر خرم آباد می‌باشد. با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه، حجم نمونه 384 نفر برآورد گردید که به روش نمونه گیری غیرتصادفی دردسترس انتخاب شدند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (آزمون نرمال‌بودن و مدل معادلات ساختاری) و نرم افزارهای SPSS(22.0) و AMOS(22) استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات بر متغیرهای ارزش ادراک شده، بازاریابی رابطه ای، وفاداری به برند و تصویر برند تأثیر مثبت و معناداری دارد. ارزش ادراک شده و بازاریابی رابطه ای بر وفاداری به برند و تصویر برند دارای تأثیر مثبتی بودند. همچنین تأثیر وفاداری بر تصویر برند تأیید گردید. پرونده مقاله