فهرست مقالات امید محمدی مقاله 1 - طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک امید محمدی علی پیرزاد سید نجم الدین موسوی مدیریت بازاریابی , شماره 54 , سال 17 , بهار 1401 مقاله 2 - شناسایی مقولههای موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقولهها با استفاده از راهبرد نظریه مفهومسازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد) 10.30495/imj.2022.1951730.1746 omid mohammadi ali pirzad Sayed Najmuddin Mousavi مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 2 , سال 17 , تابستان 2022