List of Articles محمد حقیقی Article 1 - بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد Niousha Dehbini Mohammad Haghighi Abdolkhalegh Gholami Jounal of Marketing Management , Issue 36 , Year , Autumn 2017 Article 2 - نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری M. Haghighi H. R. Saeednia Gh. Kianosh Ghavim Jounal of Marketing Management , Issue 12 , Year , Autumn 2011 Article 3 - Designing the Market Share Development Model of Refah Kargaran Bank with the Approach of Analyzing the Competitive Environment of Iranian Banking Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya Journal of System Management , Issue 41 , Year , Winter 2025 Article 4 - نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای mohammad Hassanzadeh Mohammad Haghighi Ali Salehi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 5 - ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط Amirhossein Zarandouz Zahra Alipour darvishi Zohreh Dehdashti Shahrokh Mohammd Haghighi Transformational Human Resources , Issue 6 , Year , Summer 2023 Article 6 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholimi Chenarestan Oulia Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 11 , Year , Autumn 2023 Article 7 - تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.1.0 mohamad haghighi babak hazave hesar maskan mehdi ashkani amirhosein abasi Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 8 - ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیمگیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن 20.1001.1.22285067.1400.27.83.3.8 Mehdi Reyvandi mohamad haghighi Alireza Irani Strategic Management Researches , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 9 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 Amir Nikkar mohamad haghighi Mohammad Ali shahhoseini asadolah kordnaeij Strategic Management Researches , Issue 5 , Year , Winter 2020