List of Articles محمد حقیقی Article 1 - بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد Niousha Dehbini Mohammad Haghighi Abdolkhalegh Gholami Jounal of Marketing Management , Issue 36 , Year , Autumn 2017 Article 2 - نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری M. Haghighi H. R. Saeednia Gh. Kianosh Ghavim Jounal of Marketing Management , Issue 12 , Year , Autumn 2011 Article 3 - Designing the Market Share Development Model of Refah Kargaran Bank with the Approach of Analyzing the Competitive Environment of Iranian Banking 10.82134/sjsm.2025.918330 Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya Journal of System Management , Issue 41 , Year , Winter 2025 Article 4 - نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای mohammad Hassanzadeh Mohammad Haghighi Ali Salehi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 5 - ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط Amirhossein Zarandouz Zahra Alipour darvishi Zohreh Dehdashti Shahrokh Mohammd Haghighi Transformational Human Resources , Issue 6 , Year , Summer 2023 Article 6 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholimi Chenarestan Oulia Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 11 , Year , Autumn 2023 Article 7 - تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.1.0 mohamad haghighi babak hazave hesar maskan mehdi ashkani amirhosein abasi Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 8 - ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیمگیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن 20.1001.1.22285067.1400.27.83.3.8 Mehdi Reyvandi mohamad haghighi Alireza Irani Strategic Management Researches , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 9 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 Amir Nikkar mohamad haghighi Mohammad Ali shahhoseini asadolah kordnaeij Strategic Management Researches , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 10 - بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو https://doi.org/10.82107/JPSM.2025.1184640 mohammad nazari hossein abad Mohammad Haghighi kambiz shahroodi Public Services Marketing , Issue 1 , Year , Spring 2027