List of Articles Zahra Alipour Darvishi Article 1 - ارائه الگوی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تاکید بر سرمایه گذاری بروی بیمه عمر "رویکرد پژوهشی آمیخته " mohamad rezaei Hamid Reza Saeednia Zahra Alipour Darvish Journal of Investment Knowledge , Issue 2 , Year , Summer 2024 Article 2 - تحلیل الگوی عدالت ادراک شده منابع انسانی با رویکرد فرهنگ های سازمانی (مورد مطالعه سازمان های دولتی ) Gholamreza Ghanimati zahra Alipour Darvishi Hamidreza Yazdani Sheikh Al-Islami Nader Sociological Researches , Issue 63 , Year , Spring 2024 Article 3 - The Effect of Advertising on Expectations and Perception of the Brand with Emphasis on the Mediating Role of Customer Experience Management in the Insurance Industry 20.1001.1.23222301.2021.7.4.8.9 10.30495/jsm.2021.1943472.1562 Esmaeil Kiyomarsi Hamid Reza Saeednia Zahra Alipour Darvishi Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2021 Article 4 - A counterfactual thinking approach to human resources' perception of unfavorable aspects of organizational life: A two-stage methodology based on a systematic review and AHP method 10.30495/jsm.2023.1994278.1866 Gholamreza Ghanimati Zahra Alipour Darvishi Hamidreza Yazdani nader sheikh al-Islami Journal of System Management , Issue 1 , Year , Winter 2024 Article 5 - ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط Amirhossein Zarandouz Zahra Alipour darvishi Zohreh Dehdashti Shahrokh Mohammd Haghighi Transformational Human Resources , Issue 6 , Year , Summer 2023 Article 6 - چه وقت یک کارمند به همکارانش کمک نمیکند؟ تأثیر تبادل رهبر- پیرو بر حسادت کارمند و رضایت شغلی مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر (شهریور 1401) Yousef Khalifeh Zahra Alipourdarvishi Nader Sheikholeslamikandelousi Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 7 - تنظیم رفتار کارکنان در سازمانها از طریق فهم شباهتهای ساختار تفکر خلاف واقع و مدل فرهنگ سازمانی کویین و کامرون Gholamreza Ghanimati Zahra Alipour Darvishi hamidreza yazdani نادر شیخ الاسلامی Behavioral Studies in Management , Issue 37 , Year , Spring 2024