فهرس المقالات جعفر بیک زاد المقاله 1 - مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری مریم رزمجو جعفر بیک زاد بازاریابی خدمات عمومی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1402 المقاله 2 - ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران سالار امینی محتبی رمضانی جعفر بیک زاد عباسقلی سنگی نورپور آینده پژوهی مدیریت , العدد 2 , السنة 35 , تابستان 1403 المقاله 3 - مقایسه تطبیقی مؤلفه های مدل های شایستگی حرفه ای اساتید در دانشگاه ها 20.1001.1.27171329.1401.16.4.12.0 لیلا مسافر فرهاد نژاد ایرانی جعفر بیک زاد یحیی داداش کریمی رهبری و مدیریت آموزشی , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1401 المقاله 4 - طراحی مدل توسعه پایدار در صنعت خودرو ایران با رویکرد انقلاب صنعتی چهارم 10.30495/imj.2022.1949105.1732 salar amini mojtaba ramazani Jafar Beikzad abasgholi sanginorpor مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 2022 المقاله 5 - طراحی و تبیین الگوی مدیریت رفتار سیاسی کارکنان دانشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی جعفر بیک زاده یعقوب علوی متین سید حامد سیدیان مطالعات کمی در مدیریت , العدد 5 , السنة 4 , زمستان 1392 المقاله 6 - بررسی امکان پذیری برنامه منطقی نمودن اندازه دولت 20.1001.1.27169979.1389.4.2.4.4 ناصر میرسپاسی جعفر بیک زاد مدیریت بهرهوری , العدد 13 , السنة 4 , تابستان 1389 المقاله 7 - تأثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارتهای ارتباطی آنان در سازمان تأمین اجتماعی 20.1001.1.27169979.1391.6.2.6.0 غلامرضا اسگندری کریم اسگندری جعفر بیک زاد شیما کردبچه مدیریت بهرهوری , العدد 21 , السنة 6 , تابستان 1391 المقاله 8 - عوامل موثر بر کاربرد سیستم های مدیریت هزینه در صنعت پتروشیمی ایران 20.1001.1.27169979.1389.4.3.6.8 عسگر پاک مرام بیژن محمدی جعفر بیک زاد مدیریت بهرهوری , العدد 14 , السنة 4 , پاییز 1389 المقاله 9 - تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار 20.1001.1.22520104.1400.13.50.14.6 نقی زهی مجتبی رمضانی سیدعبداله حجتی جعفر بیک زاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 10 - بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرفکننده به برند محصولات خانگی سبز علی یاوری جعفر بیک زاد مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 2 , زمستان 1396 المقاله 11 - تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری سیامک فرخی علی یاوری جعفر بیک زاد مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 2 , تابستان 1396 المقاله 12 - تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتولهپروری در سازمانهای دولتی ایران 20.1001.1.22285067.1401.28.84.2.6 مریم رزمجو جعفر بیک زاد فرهاد نژاد ایرانی یحیی داداش کریمی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 28 , بهار 1401 المقاله 13 - ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب جعفر بیک زاد فاطمه قصاب زاده بازاریابی خدمات عمومی , العدد 4 , السنة 2 , زمستان 1403 المقاله 14 - مدلسازی تأثیر جو اخلاقی بر بهروزی سازمانی با نقش میانجیگری هوش سیاسی و اعتماد سازمانی 10.30495/jom.2023.1974858.1071 جعفر بیک زاد مدیریت عملیات , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 15 - تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی) 10.30495/jom.2023.1983322.1083 جعفر بیک زاد مریم رزمجو وحدت تدین مدیریت عملیات , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401