• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • نیلوفر ایمان خان

    فهرس المقالات نیلوفر ایمان خان


  • المقاله

    1 - ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
    10.30495/jomm.2023.76151.2096
    محمد رحیم زاده اسفروشان مجید فتاحی نیلوفر ایمانخان
    مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402

  • المقاله

    2 - بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل)
    Zahra Bahrami shah bekandi Taher Kalantari Niloofar ImanKhan
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 1 , السنة 13 , بهار 2018

  • المقاله

    3 - مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر فن آوری اطلاعات، عملکرد زنجیره تامین و موقعیت رقابتی ایران خودرو دیزل
    Niloofar Imankhan Fariborz Fakhri Langrood
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 2017

  • المقاله

    4 - تحلیل عاملی اکتشافی مقیاس مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد نظام‌های استراتژیک
    عادل نیک نژاد نیلوفر ایمان خان مجید جهانگیرفرد
    آمـــــوزش و بهبود منابع انسانی , العدد 18 , السنة 6 , بهار 1404

  • المقاله

    5 - شناسایی پیشایندها و پسایندهای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی سبز در سازمان آب و فاضلاب سمنان
    20.1001.1.28210050.1402.3.1.3.5
    عادل نیک نژاد نیلوفر ایمان خان مجید جهانگیرفرد
    مدیریت سبز , العدد 6 , السنة 3 , بهار 1402

  • المقاله

    6 - اهمیت برنامه‌‌ریزی‌ استراتژیک در فروش محصولات ارگانیک در شرکت‌های دانش‌بنیان
    مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان
    مدیریت سبز , العدد 9 , السنة 3 , زمستان 1402

  • المقاله

    7 - کسب و کار الکترونیکی و عملکرد بنگاه‌های نوظهور
    نیلوفر ایمان خان
    مدلسازی اقتصادی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1397

  • المقاله

    8 - بررسی تاثیر برنامه‌ریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکت‌های دانش بنیان
    مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402

  • المقاله

    9 - بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان
    مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 3 , بهار 1403

  • المقاله

    10 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش)
    20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2
    رضا کاظمی مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400

  • المقاله

    11 - طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران
    20.1001.1.22285067.1400.27.80.6.5
    صبا حیدری فریز طاهری کیا نیلوفر ایمان خان
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400

  • المقاله

    12 - ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
    بهرام اسدزاده مقدم نیلوفر ایمان خان مجید فتاحی مجید فانی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 30 , تابستان 1403

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول