فهرست مقالات نیلوفر ایمان خان مقاله 1 - ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد 10.30495/jomm.2023.76151.2096 محمد رحیم زاده اسفروشان مجید فتاحی نیلوفر ایمانخان مدیریت بازاریابی , شماره 61 , سال 18 , زمستان 1402 مقاله 2 - بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل) Zahra Bahrami shah bekandi Taher Kalantari Niloofar ImanKhan مدیریت صنعتی , شماره 1 , سال 13 , بهار 2018 مقاله 3 - مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر فن آوری اطلاعات، عملکرد زنجیره تامین و موقعیت رقابتی ایران خودرو دیزل Niloofar Imankhan Fariborz Fakhri Langrood مدیریت صنعتی , شماره 5 , سال 11 , زمستان 2017 مقاله 4 - شناسایی پیشایندها و پسایندهای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی سبز در سازمان آب و فاضلاب سمنان 20.1001.1.28210050.1402.3.1.3.5 عادل نیک نژاد نیلوفر ایمان خان مجید جهانگیرفرد مدیریت سبز , شماره 6 , سال 3 , بهار 1402 مقاله 5 - اهمیت برنامهریزی استراتژیک در فروش محصولات ارگانیک در شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مدیریت سبز , شماره 9 , سال 3 , زمستان 1402 مقاله 6 - کسب و کار الکترونیکی و عملکرد بنگاههای نوظهور نیلوفر ایمان خان مدلسازی اقتصادی , شماره 1 , سال 12 , بهار 1397 مقاله 7 - بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1402 مقاله 8 - بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 8 , سال 3 , بهار 1403 مقاله 9 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) 20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2 رضا کاظمی مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1400 مقاله 10 - طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.6.5 صبا حیدری فریز طاهری کیا نیلوفر ایمان خان پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 27 , بهار 1400 مقاله 11 - ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران بهرام اسدزاده مقدم نیلوفر ایمان خان مجید فتاحی مجید فانی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 2 , سال 30 , تابستان 1403