List of Articles نیلوفر ایمان خان Article 1 - ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد 10.30495/jomm.2023.76151.2096 Mohammad Rahimzadeh Majid Fattahi Nilofar Imankhan Jounal of Marketing Management , Issue 61 , Year , Winter 2024 Article 2 - بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل) Zahra Bahrami shah bekandi Taher Kalantari Niloofar ImanKhan Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 1 , Year , Summer 2018 Article 3 - مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر فن آوری اطلاعات، عملکرد زنجیره تامین و موقعیت رقابتی ایران خودرو دیزل Niloofar Imankhan Fariborz Fakhri Langrood Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 5 , Year , Winter 2017 Article 4 - شناسایی پیشایندها و پسایندهای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی سبز در سازمان آب و فاضلاب سمنان 20.1001.1.28210050.1402.3.1.3.5 عادل نیک نژاد نیلوفر ایمان خان مجید جهانگیرفرد فصلنامه مدیریت سبز , Issue 6 , Year , Spring 2024 Article 5 - اهمیت برنامهریزی استراتژیک در فروش محصولات ارگانیک در شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان فصلنامه مدیریت سبز , Issue 9 , Year , Winter 2024 Article 6 - کسب و کار الکترونیکی و عملکرد بنگاههای نوظهور niloofar imankhan Economic Modeling , Issue 1 , Year , Summer 2018 Article 7 - بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان Mina Sarshar Majid Fattahi Niloufar Imankhan Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2023 Article 8 - بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان Mina Sarshar Majid Fattahi Niloufar Imankhan Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 8 , Year , Spring 2024 Article 9 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) 20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2 Reza Kazemi majid fattahi Niloofar Imankhan Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 10 - طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.6.5 Saba Heydari Fariz TaheriKia Niloofar Imankhan Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 11 - ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران Bahram Asadzadeh Moghddm Niloufar ImanKhan Majid Fattahi Majid Fani Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Summer 2023