فهرس المقالات Majid Fattahi المقاله 1 - اهمیت برنامهریزی استراتژیک در فروش محصولات ارگانیک در شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مدیریت سبز , العدد 9 , السنة 3 , زمستان 1402 المقاله 2 - بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 3 - بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 3 , بهار 1403 المقاله 4 - مدلسازی نرم عوامل مؤثر بر توسعه صادرات صنایع گل و گیاهان زینتی مازندران بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) 10.71645/JOP.2024.2310-1350 نرگس مهدئی مجید فانی مجید فتاحی Journal of Ornamental Plants , العدد 14 , السنة 14 , بهار 2024 المقاله 5 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) 20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2 رضا کاظمی مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400