• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 20
  • شماره3 دوره20
  • 3
    شماره 3 دوره 20 پاییز 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مطالعه پدیدارشناختی شدت کانال یکپارچه به عنوان یک عامل کلیدی موثر بر ارزش خرید از کانال یکپارچه
        متینه فتحعلی کامبیز حیدرزاده هنزائی روح اله زابلی محسن خون سیاوش
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
        مرجان محمدی مقدم سیدحیدر میرفخرالدینی شهناز نایب زاده
        10.30495/jomm.2022.68409.1955
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مدلسازی جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی: هلدینگ‌های صنعت معدن کشور)
        مریم  عباسی افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش توسعه مالی در بازاریابی خدمات اعتباری بانک‌ها در چارچوب سیاست‌های پولی در ایران
        بهرام حاتمی سولگانی حسین شریفی رنانی سعید دایی کریم زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارزیابی عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی رشته‌های نساجی و پوشاک در مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
        فاطمه ابوالحسنی طرقی سیدحسن حاتمی نسب محمد سلطانی فر
        10.30495/jomm.2023.71267.2006
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود