شاه بهرامی.نوشین
پیشبینی الگوی مفهومی برنامه درسی مبتنی بر تفکر تأملی: مورد مطالعه برنامه درسی کارشناسی علوم تربیتی
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شاه حسینی.ثمین
پیشبینی شادکامی بر مبنای منبع کنترل، ویژگیهای شخصیتی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
شریفی.اصغر
تبیین جایگاه خانواده در برنامهدرسی معنوی
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
شریفیان.اسماعیل
تعیین وضعیت سطوح برنامهریزی درسی تربیت بدنی مدارس دوره ابتدایی بر مبنای مدل سهگانه آیزنر
[
دوره13,
شماره
2
- پاییزسال
1402]
شریفیان.لیلا
طراحی الگوی تصمیمگیری راهبردی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شعبانیان.محمد موسی
ارائه مدل نوآوری در آموزش متوسطه مبتنی بر فناوری رایانش ابری
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شفیعی.ناهید
واکاوی ابعاد و مؤلفههای ارزیابی عملکردی مدارس اثربخش از دیدگاه متخصصان خارجی و داخلی: یک پژوهش کیفی با رویکرد فراترکیب
[
دوره15,
شماره
2
- پاییزسال
1403]
شکری.حمید
بررسی تاثیر استفاده از اینترنت بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان (مطالعه موردی دانش آموزان شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
1
- تابستانسال
1398]
شکوهی.راحله
مقایسه انگیزش تحصیلی، شایستگی اجتماعی و هویت تحصیلی فرزندان خانوادههای تک والدی و خانوادههای هستهای
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
شکیبایی.زهره
ارائه مدل نوآوری در آموزش متوسطه مبتنی بر فناوری رایانش ابری
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شهرکی پور.حسن
تاثیر نرم افزار آموزشی رایانهای بر مهارتهای زندگی در کودکان پیشدبستان
[
دوره11,
شماره
1
- تابستانسال
1400]
شهرکی پور.حسن
شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شهریاران.عبدالهادی
توسعه یادگیری خودراهبر در بستر برنامه درسی؛ مفاهیم و دیدگاه ها
[
دوره11,
شماره
1
- تابستانسال
1400]
شهیدی.سارا
بررسی تفاوتهای رفتاری دانشآموزان بیش فعال نسبت به سایر دانشآموزان از منظر معلمان (یک مطالعه پدیدارشناسانه)
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شیرازی.محمدرضا
مروری بر چیستی مفهوم ایثار از منظر قرآن و چگونگی آموزش آن با تاکید بر اهداف و محتوای آموزشی
[
دوره11,
شماره
2
- پاییزسال
1400]
شیوندی چلیچه.کامران
شناسایی ویژگیهای برنامه درسی مسألهمحور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]