سامعی.مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر الهامات آموزشی قرآن با محوریت داستان حضرت ابراهیم (ع) به منظور ارائه مدل در دانشگاه آزاد ساری
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
سبزواری شهرضا.فاطمه
تأثیر "رویکرد تدریس بازی برای یادگیری" بر انگیزش و اعتماد به نفس پسران 9 ساله
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ستاری.صدرالدین
بررسی و تبیین شاخصهای سرمایهی فکری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ستاری.صدرالدین
بررسی تسهیم دانش در مدارس ایران: تجربه زیسته مدیران مدارس متوسطه
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ستاری.صدرالدین
طراحی مدل عوامل میانجی گری در انتقال باورهای کارآفرینی به دانشآموزان هنرستانهای کاردانش استان گیلان
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ستاری.صدرالدین
بررسی رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ایران ازدیدگاه مدرسه زندگی
[
دوره11,
شماره
2
- پاییزسال
1400]
سروری.مینا
الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سعادتمند.زهره
ارزشیابی طرح شهاب در برنامه درسی دوره دوم ابتدایی ( ﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﺑﻪ روش ﭘﺪﯾﺪارﺷﻨﺎﺳﯽ)
[
دوره11,
شماره
2
- پاییزسال
1400]
سلیمانی ملا یوسف.توران
بررسی وضعیت مؤلفههای سواد مالی در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره13,
شماره
2
- پاییزسال
1402]
سلیمانی.توران
نقش جهتگیری بلند مدت و کوتاه مدت دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در موفقیت یادگیری الکترونیکی
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
سلیمی.لادن
مهندسی ساختار توزیع قدرت تصمیم گیری در طراحی برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره11,
شماره
1
- تابستانسال
1400]
سلیمی.لادن
تدوین الگوی برنامه درسی چند فرهنگی مبتنی بر آرای فوکو در دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان
[
دوره11,
شماره
2
- پاییزسال
1400]
سلیمی.لادن
بررسی عوامل اثرگذار بر راهبردهای نظام جامع فرهنگی-تربیتی در دانشگاه فرهنگیان
[
دوره15,
شماره
2
- پاییزسال
1403]
سمیعی ظفرقندی.مرتضی
اعتبارسنجی الگوی تلفیق بازیهای بومی محلی در برنامههای درسی دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
2
- پاییزسال
1402]
سیف نراقی.مریم
بررسی مولفه های آموزش سواد مالی در پایه ششم ابتدایی از منظر اهداف تربیت مالی در سند تحول بنیادین بر اساس الگوی تایلر
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1390]
سیف نراقی.مریم
بررسی مولفه های آموزش سواد مالی در پایه ششم ابتدایی از منظر اهداف تربیت مالی در سند تحول بنیادین بر اساس الگوی تایلر
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1390]