ا

  • ابراهیمی زاهد.مائده نقش واسطه‌ای آگاهی فراشناختی در رابطه بین اثربخشی مدرسه و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • ابطحی.معصومه السادات بررسی مولفه های آموزش سواد مالی در پایه ششم ابتدایی از منظر اهداف تربیت مالی در سند تحول بنیادین بر اساس الگوی تایلر [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1390]
  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین جایگاه خانواده در برنامه‌درسی معنوی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • احمدلو.مجید بررسی وضعیت مؤلفه‌های سواد مالی در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • احمدی.امینه ارائه مدل کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی.سید معصومه تأثیرات انقلاب‌های صنعتی بر نظام مدیریت آموزشی در مدارس [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی.غلامعلی شناسایی چالش‌ها و موانع اجرای درس پژوهی از نظر معلمان (یک مطالعه پدیدار شناسانه) [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • احمدی.محسن بررسی نقش حرفه‌ای‌گرایی و رفتاری شهروندی فردی معلمان در اثربخشی مدارس شهرستان کرمانشاه [ دوره9, شماره 2 - پاییز سال 1398]
  • اسپهبدی.کامبیز رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران از دیدگاه مدیران و معلمان مقطع راهنمایی و متوسطه (مطالعه موردی منطقه چمستان)* [ دوره9, شماره 2 - پاییز سال 1398]
  • اسلامی.سعید بررسی عناصر سازنده‌ی حکمرانی شرکتی خوب به مثابه مقوله‌ای میان رشته‌ای [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • اسلامیان.الهام پیش‌بینی شادکامی بر مبنای منبع کنترل، ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اسماعیل زاده.زهره طراحی الگوی تصمیم‌گیری راهبردی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اشکور وکیلی.کبری نقش میانجی نگرش به آموزش مجازی در رابطه میان سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی علمی معلمان [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اصغری.پریسا تحلیل ساختارمند مدیریت شایستگی بر چابکی سازمانی در نظام‌های آموزشی (مقاله مروری ) [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • اصلانی.عفت ارائه مدل برنامه درسی کار آفرینی جهت ارتقاء و کسب شایستگی‌های کارآفرینی دانش آموزان ( نمونه پژوهش: مدارس متوسط دوم استان البرز) [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • افراسیابی. رویا طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای بر اساس مؤلفه‌های خطبه همام (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی) [ دوره15, شماره 2 - پاییز سال 1403]
  • افشار کاظمی.محمد علی تبیین و تطبیق اندیشه‌های فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالت‌های آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • افلاکی فرد.حسین تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی خوانداری و نوشتاری دوره دوم ابتدایی از نظر توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های تفکر انتقادی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • افلاکی فرد.حسین بررسی میزان توجه کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی به مولفه های تربیت بین نسلی [ دوره11, شماره 1 - تابستان سال 1400]
  • اکبرالسادات.اغازهرا تبیین و تطبیق اندیشه‌های فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالت‌های آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • الکعبی.نادیه عطیه شاطی تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • الموسوی.نجم عبدالله غالی تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیدی.سپیده کاوش در نظرات مدیران آموزشی درباره نقش‌ها و وظایف رهبری توزیعی در آموزش عالی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • امیری.امین تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی خوانداری و نوشتاری دوره دوم ابتدایی از نظر توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های تفکر انتقادی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیری.شهین تدوین الگوی فلسفی خردگرایی براساس سه محور اندیشه،گفتار و رفتار؛ برای دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت [ دوره11, شماره 2 - پاییز سال 1400]
  • امینی فر.الهه شناسایی ویژگی‌های برنامه درسی مسأله‌محور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • امینی.یوسف بررسی تطبیقی الگوی جامعه‌پذیری سیاسی در کتب درسی متوسطه دوم دولت عدالت محور [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • ایدر.نبی اله بررسی تطبیقی الگوی جامعه‌پذیری سیاسی در کتب درسی متوسطه دوم دولت عدالت محور [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • ایزدی.صمد تبیین جایگاه خانواده در برنامه‌درسی معنوی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • ایزدی.مهشید بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمانی.محسن تدوین الگوی فلسفی خردگرایی براساس سه محور اندیشه،گفتار و رفتار؛ برای دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت [ دوره11, شماره 2 - پاییز سال 1400]