ابراهیمی زاهد.مائده
نقش واسطهای آگاهی فراشناختی در رابطه بین اثربخشی مدرسه و خوشبینی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
2
- پاییزسال
1402]
ابطحی.معصومه السادات
بررسی مولفه های آموزش سواد مالی در پایه ششم ابتدایی از منظر اهداف تربیت مالی در سند تحول بنیادین بر اساس الگوی تایلر
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1390]
ابوالمعالی.خدیجه
تبیین جایگاه خانواده در برنامهدرسی معنوی
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
احمدلو.مجید
بررسی وضعیت مؤلفههای سواد مالی در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره13,
شماره
2
- پاییزسال
1402]
احمدی.امینه
ارائه مدل کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.سید معصومه
تأثیرات انقلابهای صنعتی بر نظام مدیریت آموزشی در مدارس
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.غلامعلی
شناسایی چالشها و موانع اجرای درس پژوهی از نظر معلمان (یک مطالعه پدیدار شناسانه)
[
دوره13,
شماره
2
- پاییزسال
1402]
احمدی.محسن
بررسی نقش حرفهایگرایی و رفتاری شهروندی فردی معلمان در اثربخشی مدارس شهرستان کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
2
- پاییزسال
1398]
اسپهبدی.کامبیز
رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران از دیدگاه مدیران و معلمان مقطع راهنمایی و متوسطه (مطالعه موردی منطقه چمستان)*
[
دوره9,
شماره
2
- پاییزسال
1398]
اسلامی.سعید
بررسی عناصر سازندهی حکمرانی شرکتی خوب به مثابه مقولهای میان رشتهای
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
اسلامیان.الهام
پیشبینی شادکامی بر مبنای منبع کنترل، ویژگیهای شخصیتی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
اسماعیل زاده.زهره
طراحی الگوی تصمیمگیری راهبردی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اشکور وکیلی.کبری
نقش میانجی نگرش به آموزش مجازی در رابطه میان سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی علمی معلمان
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
اصلانی.عفت
ارائه مدل برنامه درسی کار آفرینی جهت ارتقاء و کسب شایستگیهای کارآفرینی دانش آموزان ( نمونه پژوهش: مدارس متوسط دوم استان البرز)
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
افراسیابی. رویا
طراحی الگوی اخلاق حرفهای بر اساس مؤلفههای خطبه همام (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی)
[
دوره15,
شماره
2
- پاییزسال
1403]
افشار کاظمی.محمد علی
تبیین و تطبیق اندیشههای فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالتهای آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
افلاکی فرد.حسین
تحلیل محتوای کتابهای فارسی خوانداری و نوشتاری دوره دوم ابتدایی از نظر توجه به مؤلفههای مهارتهای تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
افلاکی فرد.حسین
بررسی میزان توجه کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی به مولفه های تربیت بین نسلی
[
دوره11,
شماره
1
- تابستانسال
1400]
اکبرالسادات.اغازهرا
تبیین و تطبیق اندیشههای فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالتهای آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
الکعبی.نادیه عطیه شاطی
تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
الموسوی.نجم عبدالله غالی
تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
امیدی.سپیده
کاوش در نظرات مدیران آموزشی درباره نقشها و وظایف رهبری توزیعی در آموزش عالی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
امیری.امین
تحلیل محتوای کتابهای فارسی خوانداری و نوشتاری دوره دوم ابتدایی از نظر توجه به مؤلفههای مهارتهای تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیری.شهین
تدوین الگوی فلسفی خردگرایی براساس سه محور اندیشه،گفتار و رفتار؛ برای دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت
[
دوره11,
شماره
2
- پاییزسال
1400]
امینی فر.الهه
شناسایی ویژگیهای برنامه درسی مسألهمحور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
امینی.یوسف
بررسی تطبیقی الگوی جامعهپذیری سیاسی در کتب درسی متوسطه دوم دولت عدالت محور
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ایدر.نبی اله
بررسی تطبیقی الگوی جامعهپذیری سیاسی در کتب درسی متوسطه دوم دولت عدالت محور
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ایزدی.صمد
تبیین جایگاه خانواده در برنامهدرسی معنوی
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ایزدی.مهشید
بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمانی.محسن
تدوین الگوی فلسفی خردگرایی براساس سه محور اندیشه،گفتار و رفتار؛ برای دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت
[
دوره11,
شماره
2
- پاییزسال
1400]