• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره48 دوره13
  • 48
    شماره 48 دوره 13 بهار 1395

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
        مریم براتعلی علیرضا یوسفی نرگس کشتی آرای مسیح صبوری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی
        محبوبه سلیمان پور عمران محمد حسین یارمحمدیان نرگس کشتی آرای
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی
        مرتضی کرمی فاطمه ارفع فاطمه وفایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اعتبار سنجی روش‌های سنجش سطح خوانایی کتاب‌های درسی
        محمد ابراهیم قادری مقدم مهدی سبحانی نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدف‌های برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان
        محمد رحمان پور میرقاسم حسینی احمد رضا نصر اصفهانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان
        شهربانو عامری مهدی سبحانی نژاد اکبر رهنما
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی
        ابراهیم محمدجانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه
        فاخته ماهینی علیرضا یوسفی سید هاشم گلستانی نرگس کشتی آرای
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی
        جواد فرزانفر علی اکبر اعجم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش
        رضا جعفری هرندی علی نقی فقیهی حسن نجفی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی‌گری جدیت تحصیلی
        سیمین نقش فرهاد شفیع پور مطلق
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - مقایسه نمرات دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیت‌های فوق برنامه و فاقد فعالیت‌های فوق برنامه در آزمون رشد مهارت‌های اجتماعی ماتسون
        رضا نوروزی مصیر جهانبخش رحمانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - پیش‌بینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات
        سارا ابراهیمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (1391-1384)
        سیدحسین سیادتیان احمد یارمحمدیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
        مسعود رمرودی محمد اکبری بورنگ اسدالله زنگویی سید مهدی حسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        16 - اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
        نصراله عرفانی محمد شبیری سعید صحابت انور مصطفی مشایخی پور
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود