• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 6
  • شماره21 دوره6
  • 21
    شماره 21 دوره 6 پاییز 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی دیدگاه کتابداران در مورد شناخت مدیریت زمان در بهبود عملکرد حرفه ای کتابخانه های دانشگاه آزاد منطقه شش خوزستان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مدلی جهت ارزیابی رابطه بین دلبستگی شغلی، توفیق طلبی شغلی و کمال گرایی با بهبود اخلاق آموزشی ادراک شده مبتنی بر میانجی گری انگیزه شغلی ( مطالعه موردی؛ دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه پنج کشور)
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تعیین سهم هوش معنوی و تاب آوری در جهت گیری زندگی دانشجویان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی عوامل انگیزشی داوطلبان نسبت به انتخاب رشته دانشگاهی و محل تحصیل؛ مطالعه موردی منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - آسیب شناسی ارزشیابی آموزشی از دیدگاه دبیران دوره راهنمایی تحصیلی شهر تهران و ارایه راهکارهای بهبود ارزشیابی آموزشی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی عوامل اجتماعی موثر بر عملکرد اقتصادی شرکت های تعاونی مسکن (مطالعه موردی شهرستان دماوند سال91_90)
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی رابطه بین متغیرهای آموزش و موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته حسابداری (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند)
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی رابطة بین مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان(مطالعه ای موردی در بین مدیران مدارس متوسطه شهر کرمانشاه )
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود