فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی سید محمد صادق شعاعی آستانه امیر رحیم پور علی حسین زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی مریم رحمانی منش بدری شاه طالبی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی غلامرضا الهی پرویز سعیدی جمادوردی گرگانلی دوجی مریم بخاراییان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز یعقوب اکابر وحید فتاحی سرند جبرئیل مرزی علمداری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو علی اصغر پورتیمور سهیلا زرین جوی الوار فریدون امیدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد امید بیات