• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره4 دوره4
  • 4
    شماره 4 دوره 4 زمستان 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارائه مدلی برای نشاط و شادی در مدارس ابتدایی شهر تهران
        پریوش جعفری فاطمه طالب زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تاثیر آموزش های ضمن خدمت آنان برکیفیت آموزشی دانشگاه ها
        سیروس حدادنیا نیما شهیدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی نقش (ICT) بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
        حسین دائی زاده بابک حسین زاده محمدرضا غزنوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه الگوی راهنمایی تدوین برنامه درسی ب اساس بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از محورهای اساسی برنامه ریزی درسی
        زهرا زین الدینی میمتد عزت اله نادری علی شریعتمداری مریم سیف نراقی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی و مقایسه پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کلاسهای چند پایه و عادی در مدارس ابتدایی
        نادر سلیمانی احمد حدادیان کاظم شهرابی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - فرهنگ آموزش عمل اجتماعی - فرهنگی و نقش آن بر توسعه آموزش مجازی ایران
        وحیده علی پور مریم افضل خانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی رابطه بین جو سازمانی با تعهد سازمانی و روحیه معلمان در مدارس راهنمایی مدارس دخترانه شهر مرودشت
        سید احمد هاشمی سکینه درویش پور فراغه ابوذز همتی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود