• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 4
  • Issue4 Vol.4
  • 4
    Issue 4 Vol. 4 Winter 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - ارائه مدلی برای نشاط و شادی در مدارس ابتدایی شهر تهران
        پریوش جعفری فاطمه طالب زاده
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تاثیر آموزش های ضمن خدمت آنان برکیفیت آموزشی دانشگاه ها
        سیروس حدادنیا نیما شهیدی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی نقش (ICT) بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
        حسین دائی زاده بابک حسین زاده محمدرضا غزنوی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - ارائه الگوی راهنمایی تدوین برنامه درسی ب اساس بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از محورهای اساسی برنامه ریزی درسی
        زهرا زین الدینی میمتد عزت اله نادری علی شریعتمداری مریم سیف نراقی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی و مقایسه پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کلاسهای چند پایه و عادی در مدارس ابتدایی
        نادر سلیمانی احمد حدادیان کاظم شهرابی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - فرهنگ آموزش عمل اجتماعی - فرهنگی و نقش آن بر توسعه آموزش مجازی ایران
        وحیده علی پور مریم افضل خانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - بررسی رابطه بین جو سازمانی با تعهد سازمانی و روحیه معلمان در مدارس راهنمایی مدارس دخترانه شهر مرودشت
        سید احمد هاشمی سکینه درویش پور فراغه ابوذز همتی
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login