ش

  • شجاعی باغینی.گلنار طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شریعت نژاد.علی بررسی تأثیر نزدیک‌بینی مدیریتی بر مدیریت ذره‌بینی و تحلیل نقش میانجی تورش‌های رفتاری مدیران (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی استان لرستان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شعرباف عیدگاهی.احمد بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]