ا

  • ادهمی.جمال پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اعتباریان.اکبر ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اله وردی.زهرا بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • امیدی.فریدون تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ایرانبان.جواد طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکت‌های پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایراندوست.منصور پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]