ادهمی.جمال
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اعتباریان.اکبر
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اله وردی.زهرا
بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانیمد)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
امیدی.فریدون
تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ایرانبان.جواد
طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکتهای پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایراندوست.منصور
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]