ح

  • حاتمی نسب.سید حسن ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدل‌سازی ساختاری تفسیری) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حاتمی نسب.سید حسن تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حاج پور.صوفیا ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان ‌خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]