حاتمی نسب.سید حسن
ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حاتمی نسب.سید حسن
تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حاج پور.صوفیا
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]