ن

  • نایب زاده.شهناز ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدل‌سازی ساختاری تفسیری) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نایب زاده.شهناز تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نعیمی.محمودرضا تأثیر مؤلفه‌های تفکر استراتژیک مدیران بر یادگیری آنان از خطاهای سازمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان غربی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نوری راضی العوادی.فرح بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نهاوندی.نسیم ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربین‌ها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ای‌اچ‌پی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]