نایب زاده.شهناز
ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نایب زاده.شهناز
تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نعیمی.محمودرضا
تأثیر مؤلفههای تفکر استراتژیک مدیران بر یادگیری آنان از خطاهای سازمانی در شهرداریهای استان آذربایجان غربی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نوری راضی العوادی.فرح
بررسی استراتژیهای وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
نهاوندی.نسیم
ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربینها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ایاچپی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]