ش

  • شجاعی.سامره اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شکوه.زهرا ارائه الگوی معادلات ساختاری تأثیر عوامل نهادی بر میزان اجرای خط‌مشی‌های توزیعی مجدد با نقش میانجی رونق تولید [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شیخ الاسلامی.نادر ارزیابی مؤلفه‌های تاب‌آوری در سازمان‌های پایدار [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیشه بری.علیرضا ارائه مدیریت تاب‌آور زنجیره تأمین و تأثیر آن بر عملکرد پایدار زنجیره تأمین با روش داده بنیاد [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]