ک

  • کرد.نظاره اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کولک. عادل بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کیاکجوری.داود ارائه مدل ضربات روحی سازمانی در سازمان‌های دولتی ایران (مورد مطالعه: وزارت صنعت، معدن و تجارت) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کیانی.عزت الله تحلیلی بر دموکراسی سازمانی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]