کرد.نظاره
اولویتبندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کولک. عادل
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کیاکجوری.داود
ارائه مدل ضربات روحی سازمانی در سازمانهای دولتی ایران (مورد مطالعه: وزارت صنعت، معدن و تجارت)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کیانی.عزت الله
تحلیلی بر دموکراسی سازمانی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]