ابراهیم زاده.رضا
تحلیل گفتمان مدیریت دولتی ایران در بخش توسعه گردشگری (گفتمانهای مورد بررسی: اصلاحات، عدالتمحور و اعتدال)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
افشانی.سیدعلیرضا
واکاوی شرایط و زمینههای مؤثر بر برندینگ نهادینه شده بانک صادرات از تبلیغات رسانهای با استفاده از روش نظریه زمینهای
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
افضل.سیدامیرحسین
بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگیهای بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بستهبندی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیرنژاد.قنبر
تحلیلی بر دموکراسی سازمانی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]