ا

  • ابراهیم زاده.رضا تحلیل گفتمان مدیریت دولتی ایران در بخش توسعه گردشگری (گفتمان‌های مورد بررسی: اصلاحات، عدالت‌محور و اعتدال) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • افشانی.سیدعلیرضا واکاوی شرایط و زمینه‌های مؤثر بر برندینگ نهادینه شده بانک صادرات از تبلیغات رسانه‌ای با استفاده از روش نظریه زمینه‌ای [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • افضل.سیدامیرحسین بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیرنژاد.قنبر تحلیلی بر دموکراسی سازمانی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]