س

  • سالاری.اکرم واکاوی شرایط و زمینه‌های مؤثر بر برندینگ نهادینه شده بانک صادرات از تبلیغات رسانه‌ای با استفاده از روش نظریه زمینه‌ای [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سامعی.مهدی واکاوی محرک‌های گزارشگری مسئولیت‌پذیری اجتماعی اسلامی شرکت: کاربست فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سرگلزائی.علیرضا شناسایی و اولویت‌بندی تقلب‌ها و تخلف‌های بیمه‌ای و پیشایندهای مؤثر بر آنها در حوزۀ بیمه‌های تکمیلی درمان: مطالعه در بیمۀ دانا استان سیستان و بلوچستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر ارائه الگوی معادلات ساختاری تأثیر عوامل نهادی بر میزان اجرای خط‌مشی‌های توزیعی مجدد با نقش میانجی رونق تولید [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر بررسی نقش میانجی سرمایه فکری در رابطه بین قابلیت‌های نوآوری تولیدی، فرآیندی و اداری با ‏عملکرد سازمانی در دانشگاه پیام نور شیراز [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی.حسن بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلطانی.حسن بررسی نقش میانجی سرمایه فکری در رابطه بین قابلیت‌های نوآوری تولیدی، فرآیندی و اداری با ‏عملکرد سازمانی در دانشگاه پیام نور شیراز [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلیمی.سمانه شناسایی و اولویت‌بندی عارضه‌های مدیریت بهره‌وری شرکت پالایش نفت آبادان بر اساس مدل سه شاخگی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]