ا

  • اسماعیل زاده. هادی راهبردهای کلام امیرالمومنین(علیه السلام) در تعلیم و تربیت با رویکرد فقه حکومتی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • الغضبان.سلام ناجي باقر اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • الموسوی.رغد عقیل عبدالامیر تاثیر راهبرد یادگیری اکتشافی بر خلاقیت و تفکر نوآورانه دانش آموزان دوره متوسطه شهر القادسیه عراق [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • امینیان.الهه شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • ایلاتی.الهام رابطه بین هوش‌ سیال و درک مطلب با نقش تعدیل کننده مهارت‌های ارتباطی در دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدائی ناحیه دو مشهد [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ب

  • باقرزاده. صغری طراحی منشور اخلاق حرفه‌ای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزه‌های پراگماتیسم و حکمت متعالیه [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • برجیسیان.رسول طراحی منشور اخلاق حرفه‌ای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزه‌های پراگماتیسم و حکمت متعالیه [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بیانی.علی اصغر اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بیرمی.فاطمه تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) بر عملکرد تحصیلی و پیشترفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پاسلاری.پیام شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی شکل‌دهنده به روحیه کارآفرینی در دانش‌آموزان نسل زِد [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • پرنیان. علیرضا تاثیر راهبرد یادگیری اکتشافی بر خلاقیت و تفکر نوآورانه دانش آموزان دوره متوسطه شهر القادسیه عراق [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ح

  • حبیب زاده.عباس مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حبیبی.شراره مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • حدادنیا.سیروس تدوین الگوی برنامه درسی تربیت عقلانی از منظر متون اسلامی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • حفیظی. الهام الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خادمی.معصومه شناسایی ویژگی ها و صلاحیتهای معلمان برای تربیت معنوی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • خادمی.یوسف طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رحمانی منش.مریم تاثیر راهبرد یادگیری اکتشافی بر خلاقیت و تفکر نوآورانه دانش آموزان دوره متوسطه شهر القادسیه عراق [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • رحمانی.جهانبخش بررسی جایگاه فلسفی عقلانیت در اندیشه فلاسفه و تبیین بهره¬مندی تعلیم و تربیت از مولفه¬های آن [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • رحمانی.جهانبخش طراحی منشور اخلاق حرفه‌ای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزه‌های پراگماتیسم و حکمت متعالیه [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رحمتی. حمید فقه حکومتی با محوریت تعلیم و تربیت و نقش آن در سیستم آموزشی از نگاه قرآن و سنت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رستمی.بابک تاثیر استفاده از چت بات اجتماعی بر مهارت شهروندی و کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ناحیه 4 شهر شیراز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زارع دهقانانی.حمیده تاثیر داستان سرایی دیجیتال بر مهارت‌های سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی دانش آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • زارع.سمانه رابطه هوش هیجانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی در دانش آموزان دخترمتوسطه دوم [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]

س

  • ستاری.صدرالدین الگوی پیشایند‌ها و پسایند‌های تفکر نوآورانه‌ی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ستاری.صدرالدین طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سجادیان.ایلناز مقایسه اثربخشی بسته آموزش انتظارمحور مبتنی بر آموزه‌های مهدویت و آموزش مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روانشناختی دانش‌آموزان دختر [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • سلیمانی.توران الگوی پیشایند‌ها و پسایند‌های تفکر نوآورانه‌ی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سينا.حميد اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ش

  • شیخی. زهرا تأثیر امید به آینده بر انگیزش تحصیلی از طریق نقش میانجی سواد فرهنگی والدین در دانش آموزان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • شیخی. سمیرا مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صابر گرگانی.افسانه مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • صابری. علی اکبر بررسی کیفی خود اثربخشی متأثر از هویت¬های دینی دانش آموزان متوسطه دوم در بستر سرمایه فرهنگی( یک تحقیق داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • صائمی.حسن اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • صفرپور دهکردی.سپیده بررسی تاثیر کارکردهای هوش مصنوعی در ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزشی [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • صفری.مریم اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ع

  • عبدالی.طیبه مقایسه اثربخشی آموزش به شیوه کاوشگري و آموزش به شیوه معکوس در درس مطالعات اجتماعی بر مهارت خود آگاهی، اضطراب امتحان و خودپنداره آموزشی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • عبدوند.محمود بررسی جایگاه فلسفی عقلانیت در اندیشه فلاسفه و تبیین بهره¬مندی تعلیم و تربیت از مولفه¬های آن [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • عبدی زرین.سهراب مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عجم.علی اکبر شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

غ

  • غفاري.سارا رابطۀ رهبری اصیل با فضیلت سازمانی و بهزیستی روان شناختی معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ف

  • فارسی.سعید رابطۀ رهبری اصیل با فضیلت سازمانی و بهزیستی روان شناختی معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فارسی.سعید تاثیر داستان سرایی دیجیتال بر مهارت‌های سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی دانش آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فراستخواه.مقصود بررسی کیفی خود اثربخشی متأثر از هویت¬های دینی دانش آموزان متوسطه دوم در بستر سرمایه فرهنگی( یک تحقیق داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • فرخی نژاد.پریسا رابطه بین انگیزش تحصیلی و هیجانات مطلوب تحصیلی با نقش میانجی نیم رخ‌های درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فرخی نژاد.پریسا تأثیر امید به آینده بر انگیزش تحصیلی از طریق نقش میانجی سواد فرهنگی والدین در دانش آموزان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ق

  • قاسمی.زهرا مقایسه اثربخشی بسته آموزش انتظارمحور مبتنی بر آموزه‌های مهدویت و آموزش مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روانشناختی دانش‌آموزان دختر [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • قلتاش.عباس تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) بر عملکرد تحصیلی و پیشترفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کشتی آرای.نرگس مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • کوثری.فاطمه شناسایی عوامل موثر بر کیفیت ارتباط بین خانواده و مدرسه در دوره ابتدایی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]

گ

  • گودرزی.حسنیه اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

م

  • محمدی. زهرا تاثیر استفاده از چت بات اجتماعی بر مهارت شهروندی و کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ناحیه 4 شهر شیراز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • محمدی.فاطمه مقایسه اثربخشی آموزش به شیوه کاوشگري و آموزش به شیوه معکوس در درس مطالعات اجتماعی بر مهارت خود آگاهی، اضطراب امتحان و خودپنداره آموزشی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • محمدیان امیری.مهدی فقه حکومتی با محوریت تعلیم و تربیت و نقش آن در سیستم آموزشی از نگاه قرآن و سنت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مشیری نیا.علی واکاوی عوامل مؤثر بر بهبود ارتباط معلمان و دانش‌آموزان با تأکید بر زبان بدن از دیدگاه متخصصان و کارشناس حوزه آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • مصلح مرنی.غلامرضا بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان دوره ابتدایی شهر نمین با میانجی گری حمایت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • منتظرعطایی.محبوبه رابطه بین هوش‌ سیال و درک مطلب با نقش تعدیل کننده مهارت‌های ارتباطی در دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدائی ناحیه دو مشهد [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • موسوی.فرانک تأثیر شکرگزاری و خاکساری بر رفتارهای اجتماعی و عاطفی در دانش‌آموزان: یک مطالعه تجربی [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • مومنی مهموئی.حسین شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مؤمنی مهموئی.حسین الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرخاندوزی.اکرم السادات اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ن

  • نادی.محمدعلی مقایسه اثربخشی بسته آموزش انتظارمحور مبتنی بر آموزه‌های مهدویت و آموزش مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روانشناختی دانش‌آموزان دختر [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • نامور وان سفلی.یوسف طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نامور.یوسف بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان دوره ابتدایی شهر نمین با میانجی گری حمایت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نامی.کلثوم شناسایی ویژگی ها و صلاحیتهای معلمان برای تربیت معنوی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • نجفی زنگیر.زهرا الگوی پیشایند‌ها و پسایند‌های تفکر نوآورانه‌ی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثربخشی آموزش به شیوه کاوشگري و آموزش به شیوه معکوس در درس مطالعات اجتماعی بر مهارت خود آگاهی، اضطراب امتحان و خودپنداره آموزشی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثربخشی آموزش به شیوه کاوشگري و آموزش به شیوه معکوس در درس مطالعات اجتماعی بر مهارت خود آگاهی، اضطراب امتحان و خودپنداره آموزشی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • نوابخش.مهرداد بررسی کیفی خود اثربخشی متأثر از هویت¬های دینی دانش آموزان متوسطه دوم در بستر سرمایه فرهنگی( یک تحقیق داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • نورآبادی.عباس مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نویدی.امیر بررسی تاثیر کارکردهای هوش مصنوعی در ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزشی [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]

و

  • ونداد.امید الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ه

  • هادي. جمال خصیف اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • هاشم زهی. عارف شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی شکل‌دهنده به روحیه کارآفرینی در دانش‌آموزان نسل زِد [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ی

  • یاری زنگنه.مرضیه رابطه هوش هیجانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی در دانش آموزان دخترمتوسطه دوم [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1403]