ا

  • احدمطلقی.احسان تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب") [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احمدی.مجید ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اخوان.ستاره بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

آ

  • آزاد.ناصر طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ح

  • حقیقی نسب.منیژه تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

خ

  • خسروانی مهر.زکیه ویژگی‌های هیئت‌مدیره، ریسک عملیاتی و ریسک‌پذیری شرکت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خوش روش آستانه.سیده روناک بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

د

  • دمیرچی.زهره تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

س

  • سعدانی.جاهد تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب") [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلیم پور.یعقوب طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ص

  • صمدزاده.مسعود بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عباسی استمال.محمد رضا تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عظیمی.پریا تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ف

  • فرح بخش.فهامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فریدچهر.الهام ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ق

  • قاسمی.مائده تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ک

  • کریمیان.لیلا طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

م

  • مرتضوی نیر.سید احمد تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معصومی کیان.مهران بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ن

  • نصوحی دهنوی..هادی بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

و

  • وحیدی فر.علیرضا ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ی

  • یگانه.آرزو بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]