ابوالفتحی.هادی
تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
احدمطلقی.احسان
تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی شریف.محمود
طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
احمدی شریف.محمود
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
احمدی شریف.محمود
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.مجید
بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
احمدی.مجید
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اخوان.ستاره
بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اکبری شبخوسلاتی.اسماعیل
بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
امینی خوزانی.محسن
بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
آ
آزاد.ناصر
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آسایش.فرزاد
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ب
بادآور نهندی.یونس
ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیتهای واقعی و استراتژیهای مالیاتی با تأکید بر نقش هزینههای نمایندگی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ج
جلالی.عبدالعلی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
جلیل پور پرنیاء.رعنا
ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیتهای واقعی و استراتژیهای مالیاتی با تأکید بر نقش هزینههای نمایندگی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
جمشیدی.داریوش
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
جوانمرد.کمال
بررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه : بانک های انصار شهر کرمان)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ح
حاجی علی اکبری.فیروزه
تأثیر مؤلفههای کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائهدهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حسن پور.یلدا
ارتباط بین سرمایهگذاری غیرعادی و عملکرد در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسن مرادی.نرگس
بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حقیقی نسب.منیژه
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خ
خسروانی مهر.زکیه
ویژگیهای هیئتمدیره، ریسک عملیاتی و ریسکپذیری شرکت
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خوش روش آستانه.سیده روناک
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
د
دمیرچی.زهره
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ر
راضی.محمدعلی
بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
رضاپور.غلامعلی
بررسی تأثیر تجارت الکترونیک و هزینههای تحقیق و توسعه بر توسعه اقتصادی کشورهای منتخب خاورمیانه
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
روح الهی.احمد علی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
س
سعدانی.جاهد
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلیم پور.یعقوب
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ص
صمدزاده.مسعود
بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عباس زاده.شهلا
ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیتهای واقعی و استراتژیهای مالیاتی با تأکید بر نقش هزینههای نمایندگی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
عباسی استمال.محمد رضا
ارتباط بین سرمایهگذاری غیرعادی و عملکرد در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
عباسی استمال.محمد رضا
تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عزیزخانی.رباب
بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
عظیمی.پریا
تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غ
غریب نواز.نادر
طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
غفاری.سعید
بررسی تأثیر تجارت الکترونیک و هزینههای تحقیق و توسعه بر توسعه اقتصادی کشورهای منتخب خاورمیانه
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
غفاری.سعید
بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ف
فتح اللهی.ثریا
طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
فرح بخش.فهامه
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فریدچهر.الهام
بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
فریدچهر.الهام
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
فریدچهر.الهام
طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ق
قاسم.فیروزه
تاثیر چابکی سازمانی و رابطه بین قابلیت های تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
قاسمی.مائده
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ک
کرامتی معز.زینت
رشد تجاری کسب و کار ، قدرت کمیته حسابرسی و جستجوی حسابرسی: نقش تعدیلکننده خودشیفتگی مدیرعامل
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
کریمیان.لیلا
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
م
مرتضوی نیر.سید احمد
تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معتمدی.نگار
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
معصومی کیان.مهران
بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
منتظری‏پور.سیدحمیدرضا
تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
منتظری.سیده سکینه
تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
منتظری.محمد
تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
منشی.مصطفی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
میرحسینی.زهره
بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ن
نصوحی دهنوی..هادی
بررسی تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراکشده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعامی.عبداله
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نقی زاده خوئی.نادر
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
نوروزی.محمد
بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
و
وحیدی فر.علیرضا
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
وزیری گهر.حمیدرضا
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ی
یگانه.آرزو
بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
یوسف سلطانیه.ابوالقاسم
طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]