احمدی.ثریا
رسانهها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانهها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
آقازاده.هاشم
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانهها در ایجاد رغبت به سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیامهای تبلیغاتی
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
ب
بختیاری.آمنه
بررسی تاثیر فناوریهای نوین ارتباطی بر جوانان (اینترنت)
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
بختیاری.زهرا
بررسی بازتاب مطبوعاتی شرایط بحران آب شرب در تهران در روزنامههای کثیرالانتشار (ایران و جام جم)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
بخشی.جهانگیر
بررسی تاثیر تکنولوژیهای جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکههای اجتماعی فیسبوک و توییتر)
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
برجعلی زاده.محمد
بررسی نقش ساختار سازمانی بر کمیت و کیفیت اخبار تلویزیون در اتاق خبر از دیدگاه کارشناسان واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
ت
تاجیک اسماعیلی.سمیه
نگرش به جهانیشدن و هویت دینی دانشجویان
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
ترزمی نژاد.وحیده
مطالعه رابطه بین نوع و میزان تماشای سریالهای ترکی زبان اصلی و سبک زندگی (بین دانشجویان دختر مجرد 20 الی 25 سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
تفنگچی.سینا
فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
ج
جهانشاهی.امید
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
ح
حیدری.مجید
نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
خ
خجسته باقرزاده.حسن
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
دادگران.سید محمد
بررسی تأثیر نقش فرهنگی سینمای ایران بر پایبندی ارزشهای اخلاقی جوانان (مطالعه موردی: تهران منطقه 5)
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
درودی.هما
بررسی نقش تلویزیون در تحکیم ارزشهای ادبیات کودکان و نوجوانان
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
دلاور.علی
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
دهقانان.حامد
تاثیر ویژگیهای روانشناختی در شکلگیری استرس تکنولوژی مورد مطالعه: کاربران گوشیهای هوشمند
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
دیندار فرکوش.فیروز
استراتژیهای مدیریت دانش در صنعت نشر
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
ر
رضائی.مصطفی
استراتژیهای مدیریت دانش در صنعت نشر
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
روشن دل اربطانی.طاهر
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانهها در ایجاد رغبت به سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیامهای تبلیغاتی
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
س
سلطانی فر.محمد
تاثیرات و پیامدهای منفی شبکههای اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
سلطانی فر.محمد
فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
سلطانی فر.محمد
بررسی تاثیر تکنولوژیهای جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکههای اجتماعی فیسبوک و توییتر)
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
سلطانی فر.محمد
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
ش
شاهمنصوری.بیتا
تحلیل محتوای گفتمان رایج موسیقی سنتی و موسیقی رپ
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
ص
صادقی لواسانی نیا.نادر
بررسی نقش ساختار سازمانی بر کمیت و کیفیت اخبار تلویزیون در اتاق خبر از دیدگاه کارشناسان واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
ع
عقیلی.سید وحید
رسانهها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانهها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
عقیلی.وحید
بررسی نقش برنامههای شبکههای ماهوارهای پیرامون انجام جراحی زیبایی آقایان
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
ف
فرخی.میثم
کاوشی نظری پیرامون پدیده جهانیشدن و امپریالیسم فرهنگی- رسانهای: یکسانسازی و همگونی فرهنگی
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
قرائتی.علیرضا
نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
ک
کاوه ئی.بهروز
بررسی نقش برنامههای شبکههای ماهوارهای پیرامون انجام جراحی زیبایی آقایان
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
کرمی.غلامحسین
تحلیلی بر نقش هنر - رسانه پویانمایی در آموزش حفاظت محیطزیست
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
م
مجیدی قهرودی.نسیم
فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
محمدپور.سارا
بررسی نقش ساختار سازمانی بر کمیت و کیفیت اخبار تلویزیون در اتاق خبر از دیدگاه کارشناسان واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
محمدزاده.زهرا
بررسی تاثیر برنامههای ماهوارهای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دخترانه و پسرانه مهرشهر کرج
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
محمدی.افشین
بررسی تأثیر پوشش خبری صدای آمریکا بر دیدگاه مخاطبان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
مظفری.افسانه
بررسی میزان اعتماد کاربران ایرانی شبکهی اجتماعی LinkedInبه حفظ حریم شخصی
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
مظفری.افسانه
رسانهها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانهها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
میراسماعیلی.بی بی سادات
تحلیل محتوای گفتمان رایج موسیقی سنتی و موسیقی رپ
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
میرحسینی.سیده رها
بررسی نقش برنامههای شبکههای ماهوارهای پیرامون انجام جراحی زیبایی آقایان
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
میرزاخانیان.آنی
بررسی بازتاب مطبوعاتی شرایط بحران آب شرب در تهران در روزنامههای کثیرالانتشار (ایران و جام جم)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
ن
نصیری.بهاره
نگرهای بر چالشهای سایبر فمینیسم از فناوریهای نوین اطلاعاتی
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
نیرومند.لیلا
بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکههای اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
نیرومند.لیلا
بررسی تاثیر برنامههای ماهوارهای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دخترانه و پسرانه مهرشهر کرج
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
نیرومند.مهین
تاثیر میزان تماشای برنامههای ماهواره در سبک زندگی دختران نوجوان 15 الی 18 سال ناحیه 2 منطقه 6
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
ه
هاشمی.شهناز
تاثیرات و پیامدهای منفی شبکههای اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]