• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • حامد برجسته

    فهرست مقالات حامد برجسته


  • مقاله

    1 - Navigating Teachers’ and Tourism students’ Preferred Intelligence Types in English for Tourism Purposes
    20.1001.1.20089562.2020.7.4.1.3
    Elham Mehrdelan Hamed Barjesteh Fereshteh Azizmohammadi
    Journal of Tourism Hospitality Research , شماره 1 , سال 7 , پاییز 2020

  • مقاله

    2 - The Relationship between teaching reading strategies to hotel staff and its effects on their attitudes: Learners’ Autonomy, Reading Strategies, and Reading Comprehension
    20.1001.1.20089562.2019.6.4.4.9
    Ashraf Vaziri Hamed Barjesteh
    Journal of Tourism Hospitality Research , شماره 1 , سال 6 , پاییز 2019

  • مقاله

    3 - The Impact of a Custom-Made Vocabulary Application on the Vocabulary Recognition of Iranian EFL Learners
    10.30486/relp.2021.1922037.1252
    Faramarz Kazemainy Hamed Barjesteh Nassim Golaghaei Atefeh Nasrollahi Mouziraji
    Research in English Language Pedagogy , شماره 1 , سال 10 , زمستان 2022

  • مقاله

    4 - Seasoned and Novice English Teachers’ Perceptions of ‘Prospect 2’: A Critical Exploratory Study on Teaching Experience
    10.30495/jntell.2023.1998077.1080
    Hossein Issaee Hamed Barjesteh
    Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , شماره 1 , سال 3 , بهار 2024

  • مقاله

    5 - Raising EFL Learners’ Pragmatic Competence via Teaching Compliments: The Case of Explicit vs Implicit Instruction in Focus
    Hossein Isaee Hamed Barjesteh
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 29 , سال 13 , بهار 2024

  • مقاله

    6 - EFL Teachers' Professional Development Needs: A Comparative Phenomenological Analysis for Face-to-Face and Online Instruction
    Hossein Isaee Hamed Barjesteh
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 2 , سال 12 , بهار 2023

  • مقاله

    7 - A Structural Model of Learners’ Epistemic Beliefs, Self-Efficacy, Motivational Self-System, and Language Learning Strategies: Does Gender Make a Difference?
    20.1001.1.22518541.2022.11.2.3.6
    Hamed Barjesteh Shaghayegh Shirzad
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 5 , سال 11 , پاییز-زمستان 2022

  • مقاله

    8 - Predicting of English language anxiety based on social learning strategy and language motivational self system in students
    10.22034/ssyj.2022.1950619.1227
    Mahbobe Zaremarzoni Alireza Homayouni Rajabali Mohammadzadehedmollaii Hamed Barjesteh
    Sociological of Studies of youth , شماره 5 , سال 13 , زمستان 2022

  • مقاله

    9 - The Relationship between Shyness and Young Language Learners’ Language Achievement
    10.22034/ssyj.2021.682676
    Simindokht Khorambin Hamed Barjasteh Shaghayegh Shirzad
    Sociological of Studies of youth , شماره 2 , سال 12 , تابستان 2021

  • مقاله

    10 - The Interplay between Young Learners' Sense of Self-Efficacy in Reading Comprehension and English Language Proficiency
    Hamed Barjesteh Mehdi Manoochehrzadeh Seyyed Mohammad Hosseini
    Sociological of Studies of youth , شماره 2 , سال 10 , تابستان 2019

  • مقاله

    11 - The Effect of Metacognitive Instruction through Dialogic Interaction on the Reading Comprehension Performance and the Metacognitive Awareness of Iranian EFL Learners
    Hamed barjesteh Freshteh Jafari
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 4 , بهار 2016

  • مقاله

    12 - تأثیر یادگیری مشارکتی از طریق یک شبکه اجتماعی برای تقویت مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
    حامد برجسته حسین عیسایی
    فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , شماره 57 , سال 15 , پاییز 1403

  • مقاله

    13 - امپریالیسم زبانی و جهانی شدن در محتوی آموزشی زبان انگلیسی در ایران: تحلیل دیدگاه آموزگاران زبان و اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با چالش ها و سلطه فرهنگی غرب
    https://doi.org/10.30495/PIR.1402.1012051
    مصطفی رفیعی حسن سلیمانی حامد برجسته
    تحقیقات سیاسی و بین المللی , شماره 4 , سال 15 , زمستان 1402

  • مقاله

    14 - Iranian TEFL and Non-TEFL Testers’ Assessment Literacy in Educational Context
    Zohreh Zare Toofal Mahmood Dehqan Hamed Barjasteh
    Journal of Language and Translation , مقالات زودآیند

  • مقاله

    15 - A Comparative Study of the Effect of Reading-to-write, Writing-only Tasks on Iranian EFL Learners’ Discourse Features
    https://doi.org/10.71755/ttlt.2024.1047899
    Mohammad Bakhshi Atefeh Nasrollahi Mouziraji Hamed Barjesteh
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 14 , پاییز 2024

  • مقاله

    16 - Impact of Reading-to-Write Tasks on EFL Learners’ Use of Grammatical Accuracy
    Mohammad Bakhshi Bakhshi Atefeh Nasrollahi Mouziraji Hamed Barjesteh
    Journal of Language and Translation , مقالات زودآیند

  • مقاله

    17 - Integrating Brain-Based Learning Activities into Online TESOL Courses: Exploring Different Learning Styles
    10.71528/2024.06221123351
    Hossein Isaee Hamed Barjesteh Neda Fatehi Rad
    Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , شماره 5 , سال 3 , پاییز-زمستان 2024

  • مقاله

    18 - A Corpus-based Investigation of Lexical Bundles in Iranian Advanced Learners’ Discussion of English and Natives
    10.71528/jntell.2024.1126569
    Ashraf Vaziri Hamed Barjesteh Atefeh Nasrollahi Mouziraji
    Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , شماره 4 , سال 3 , زمستان 2024

  • مقاله

    19 - تأثیر یادگیری مشارکتی از طریق یک شبکه اجتماعی برای تقویت مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
    حسین عیسایی حامد برجسته
    فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , شماره 57 , سال 15 , پاییز 1403

  • مقاله

    20 - EFL Teachers’ Perceptions of Linguistic Imperialism and Globalization in English Language Teaching Curriculum
    https://doi.org/10.71873/mslt.2024.1195316
    Mostafa Rafiei Hassan Soleimani Hamed Barjesteh
    Journal of Mixed-Methods Studies in English Language Teaching , شماره 3 , سال 1 , پاییز 2024

  • مقاله

    21 - Impact of Reading-to-Write Tasks on EFL Learners’ Use of Grammatical Accuracy
    https://doi.org/10.71755/ttlt.2025.1209624
    Mohammad Bakhshi Atefeh Nasrollahi Mouziraji Hamed Barjesteh
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 15 , بهار 2025

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود