List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - بررسی رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبکهای رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی ناهید اورک محمدنقی ایمانی فتاح ناظم 20.1001.1.27171329.1398.13.3.1.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی فاطمه بیان فر 20.1001.1.27171329.1398.13.3.2.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - ارائه سناریوهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در استان مازندران فاطمه حسنزاده کفشگرکلایی عبدالله علی اسماعیلی وحید فلاح 20.1001.1.27171329.1398.13.3.3.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد جواد حیدریان علیرضا چناری کوروش پارسا معین 20.1001.1.27171329.1398.13.3.4.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارتهای زندگی برای دانشآموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان فریدون خضری مصطفی قادری فردین عبداللهی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.5.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 شیرین دانایی داود قرونه مسلم چرایین احمد اکبری 20.1001.1.27171329.1398.13.3.6.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی نفیسه رفیعی محمدحسین یارمحمدیان نرگس کشتیآرای 20.1001.1.27171329.1398.13.3.7.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانشآموزان محبوبه سلیمانپور عمران بهرنگ اسماعیلی شاد فاطمه مرتضوی کیاسری مهدی علی آبادی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.8.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - رابطه علی سبکهای یادگیری و خودناتوانسازی تحصیلی با نقش میانجی مهارتهای فراشناخت و کمالگرایی دانشآموزان علی عدالتجو حسین مهدیان محمد محمدیپور 20.1001.1.27171329.1398.13.3.9.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 10 - رابطه بین معیارهای ارزشگذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش فروغ فرزان سنجر سلاجقه مسعود پورکیانی ایوب شیخی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.10.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 11 - تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگونشونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران احمد فولادی جهانبخش رحمانی نرگس کشتیآرای 20.1001.1.27171329.1398.13.3.11.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 12 - طراحی و تبیین برنامه آموزش سرزندگی تحصیلی برای دانشآموزان دوره اول دبیرستان اسما فولادی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.12.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 13 - نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان اسماعیل کاظم پور مریم باباپور خلیل غفاری سیده معصومه عصایی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.13.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 14 - ارائه الگوی اجرای دورههای آموزش بدو ورود در راستای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران فرشته محمودی علی مهدی زاده اشرفی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.14.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 15 - آمادهسازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران نویداله نوری غلامعلی افروز کامبیز کامکاری مهدی دوایی 20.1001.1.27171329.1398.13.3.15.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 16 - بررسی مولفههای حمایت اجتماعی ادراکشده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاههای استان مازندران رضا نیاستی وحید فلاح فاطمه طاهری 20.1001.1.27171329.1398.13.3.16.1