List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان فریدون رودپشتی معصومه اسدی 20.1001.1.22520104.1390.3.11.1.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زهره حاجیها منی قیلاوی 20.1001.1.22520104.1390.3.11.2.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - مدل سنجش تاثیر مولفههای منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند منصوره علیقلی رضا حسینیه اصفهانی 20.1001.1.22520104.1390.3.11.3.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - بی قاعدگی های تقویمی و تغییر درقیمت شرکت ها بیژن سلطانی فر 20.1001.1.22520104.1390.3.11.4.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - ظرفیتهای کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال منوچهر خردمندنیا محمود دانیالی ده حوض ایوب مردانی 20.1001.1.22520104.1390.3.11.5.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان 20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری محمد علی عبدالوند شیرین شایسته 20.1001.1.22520104.1390.3.11.7.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان تیمور آقایی فیشانی منوچهر جفره شبنم میر محمدعلی تجریشی 20.1001.1.22520104.1390.3.11.8.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی حسین صفرزاده کامل کمالی نازنین بنکدار مازندرانی 20.1001.1.22520104.1390.3.11.9.3