About the journal
فصلنامه مدیریت نوآفرینی اولین فصلنامه علمی در حوزه نوآفرینی در کشور است که مجوز انتشار آن بر اساس مصوبه سی و دومین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به تاریخ 1400/10/13 صادر و طی نامه شماره 69748/32/ص به این واحد دانشگاهی ابلاغ گردید.این مجله با رویکرد نوآفرینی در صنعت و تجارت آماده دریافت مقالات ارزشمند محققان و پژوهشگرا ن در چارچوب محورهای تعیین شده می باشد.مدیر مسئول، سردبیر و هیئت تحریریه مجله امیدوارند با دریافت و انتشار مقالات ارزشمند محققان و پزوهشگران حوزه صنعت و دانشگاه، جایگاه علمی این مجله را در کمترین زمان ممکن در سطح ملی و بین المللی ارتقاء داده و سهمی هر چند اندک در توسعه علمی ایران اسلامی داشته باشند.
مقالههای ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ میرسد. نشریه مقالاتی را میپذیرد که توسط استادان و یا زیر نظر آنها انجام شده باشد، با این حال از کارهای پژوهشی و مورد کاویهای افراد حرفهای نیز استقبال میکند.
محورهای مجله:
1- استراتژی های یکپارچه و تحول آفرین صنعتی و تجاری در کشور
2- جهت گیری های راهبردی صنعت و تجارت
3- اشتغال و کارآفرینی در بخش صنعت و تجارت
4-آینده نگری برنامه های توسعه صنعت و تجارت
5- رقابت پذیری کالا و خدمات در بخش صنعت و تجارت
6- رقابت پذیری و بهبود فضای کسب وکار
7- الگوهای توسعه اشتغال و کارافرینی در کشور
8- خلق مزیت در بخش صنعت و تجارت با ظرفیت های بومی و ملی
9- خلق مزیت در بخش صنعت و تجارت با ظرفیت های بومی و ملی
10- شاخص های اقتصادی و نحوه تاثیر آنان بر اشتغال و کارافرینی
11- ارزیابی و سنجش و پایش عملکرد سیاست ها و برنامه های خصوصی سازی در کشور
12- روانسازی و چابکسازی فعالیتهای صنعتی و تجاری
13-آسیب شناسی خصوصی سازی در کشور و ارایه راهکار های بهبود و اصلاح
14- فناوری های نو در فعالیت های صنعتی و تجاری
15- کاربرد فناوری ها، محصولات و مواد نوین در صنعت و تجارت
16-ساماندهی الگوها و نظام های جدید مدیریت تولید و تجارت
17-نوآفرینی صنعتی متناسب با ظرفیت های بومی و ملی
18-نوآفرینی در کسب و کارهای سنتی با استفاده از فنآری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی
19-مباحث نوآفرینی و نوآوری از طریق شبکه سازی
20-همکاری های شبکه ای در نوآوری،تحقیق و توسعه،توسعه فنآوری
21-نوآفرینی بر مبنای فنآوری های همگرا
22- نوآوری های اجتماعی
23- راهبردهای نوآوری و کارآفرینی
24- نوآفرینی در مدل های کسب و کار
25- سایر موضوعات مرتبط با نوآفرینی در صنعت ، اقتصاد ،مدیریت و تجارت
-
Open Access Article
1 -
رضا بارانی ماشهرانی مهدی باقری پیام پاسلاریIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
2 -
نیما رنجی جفرودیIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
3 -
لیلا عابدینی پور قلعه قاضی مجتبی معظمیIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
4 -
هادی جوادیان سرچشمه شهرزاد طیاران صدیقه طوطیانIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
5 -
محمد پیری رضا زمانیIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
6 -
جبرئیل مرزی علمداری محمد حسن حدادی محمد معصوم زادهIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402
-
Open Access Article
1 -
رضا بارانی ماشهرانی مهدی باقری پیام پاسلاریIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
2 -
جبرئیل مرزی علمداری محمد حسن حدادی محمد معصوم زادهIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
3 -
حمید رضا دهقانی علی رضا رزقی رستمی بهزاد مشعلیIssue 2 , Vol. 2 , Summer 1401 -
Open Access Article
4 -
هادی جوادیان سرچشمه شهرزاد طیاران صدیقه طوطیانIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
5 -
لیلا عابدینی پور قلعه قاضی مجتبی معظمیIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402 -
Open Access Article
6 -
مجتبی معظمی سعیده رضاییIssue 3 , Vol. 2 , Winter 1401 -
Open Access Article
7 -
سیده نیلوفر شامرادی مجتبی معظمی فاطمه احمدبیگیIssue 3 , Vol. 2 , Winter 1401 -
Open Access Article
8 -
محمدرضا قربانیان مریم کرمیIssue 4 , Vol. 2 , Winter 1401 -
Open Access Article
9 -
امید صفری غللامرضا صفری سید وحید دهقانیIssue 2 , Vol. 2 , Summer 1401 -
Open Access Article
10 -
نیما رنجی جفرودیIssue 2 , Vol. 3 , Summer 1402